Tabor:Lw-00048: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (dr red)
Linia 4: Linia 4:
 
|Numer=217
 
|Numer=217
 
|Rok produkcji=nieznany
 
|Rok produkcji=nieznany
|Rok złomowania=200x
+
|Rok złomowania=2001
 
|Ostatnie oznaczenie=nieznane
 
|Ostatnie oznaczenie=nieznane
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
Linia 10: Linia 10:
 
|Ostatnie stacjonowanie=Zduńska Wola
 
|Ostatnie stacjonowanie=Zduńska Wola
 
|Opis=Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016)
 
|Opis=Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016)
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Krobanów|b/d|200x}}{{Lw stacjonowanie|Złomowisko w Zduńskiej Woli|200x|b/d}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Krobanów|b/d|2000}}{{Lw stacjonowanie|Złomowisko w Zduńskiej Woli|2000|2001}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|b/d|200x}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|b/d|200x}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|200x}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|200x}}
 
|Grafika=Wls40-217.jpg
 
|Grafika=Wls40-217.jpg
 
}}
 
}}

Wersja z 17:11, 16 kwi 2018


<<< WLs40

WLs40 217

Stan: złom

Wls40-217.jpg

Rok produkcji

nieznany


Stan

Złom

Rok złomowania

2001

Ostatnie oznaczenie

nieznane

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Zduńska Wola

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Cegielnia Krobanów b/d - 2000
Złomowisko w Zduńskiej Woli 2000 - 2001

Rozstaw

600 mm b/d - 200x

Oznaczenie

nieznane b/d - 200x

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016)

Galeria

Źródła