Tabor:Lw-00048: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (dr red) |
|||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|Numer=217 | |Numer=217 | ||
|Rok produkcji=nieznany | |Rok produkcji=nieznany | ||
− | |Rok złomowania= | + | |Rok złomowania=2001 |
|Ostatnie oznaczenie=nieznane | |Ostatnie oznaczenie=nieznane | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Zduńska Wola | |Ostatnie stacjonowanie=Zduńska Wola | ||
|Opis=Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016) | |Opis=Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016) | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Krobanów|b/d| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Krobanów|b/d|2000}}{{Lw stacjonowanie|Złomowisko w Zduńskiej Woli|2000|2001}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|b/d|200x}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|b/d|200x}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|200x}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|200x}} | ||
|Grafika=Wls40-217.jpg | |Grafika=Wls40-217.jpg | ||
}} | }} |
Wersja z 17:11, 16 kwi 2018
<<< WLs40
WLs40 217
Stan: złom
Rok produkcji
nieznany
Stan
Złom
Rok złomowania
2001
Ostatnie oznaczenie
nieznane
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Zduńska Wola
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cegielnia Krobanów | b/d | - | 2000 |
Złomowisko w Zduńskiej Woli | 2000 | - | 2001 |
Rozstaw
600 mm | b/d | - | 200x |
Oznaczenie
nieznane | b/d | - | 200x |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016)
Galeria
Źródła