Tabor:Lw-00123: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Poprawiam miejsce stacjonowania) |
m (poprawki odnośnie miejsca obecnego stacjonowania) |
||
Linia 26: | Linia 26: | ||
|3_okres_stacjonowania = 1994-2002 | |3_okres_stacjonowania = 1994-2002 | ||
|4_stacjonowanie = Weisseritztalbahn | |4_stacjonowanie = Weisseritztalbahn | ||
− | |4_okres_stacjonowania = | + | |4_okres_stacjonowania = 2004-? |
− | + | |5_stacjonowanie = Lößnitzgrundbahn <ref>http://rail.phototrans.eu/15,12685,176.html</ref> | |
− | |5_okres_stacjonowania = | + | |5_okres_stacjonowania = obecnie |
|6_stacjonowanie = | |6_stacjonowanie = | ||
|6_okres_stacjonowania = | |6_okres_stacjonowania = |
Wersja z 20:50, 2 lut 2012
L45H 20850 | |
Rok produkcji | 1969 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | L45H-358 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Lößnitzgrundbahn (Niemcy) |
Obecny (ostatni) typ silnika | Maybach |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1969 |
750 mm | 2003/4 (?)
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Rudy | 1970-1990 |
Bytom Karb Wąsk. | 1990-1994 |
Rudy | 1994-2002 |
Weisseritztalbahn | 2004-? |
Lößnitzgrundbahn [1] | obecnie
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-358 | 1969-2002 |
L45H-358 | od 2004[2]
|
' |
Źródła
<references>