Pojazd pomocniczy: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Anulowanie wersji nr 3418 utworzonej przez 87.205.194.158 (dyskusja)) |
(test) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Pojazd pomocniczy''' - każdy pojazd przystosowany do jazdy po torze kolejowym wykorzystywany do celów służbowych (prac utrzymaniowych, usuwania skutków awarii itd.) o masie poniżej 750 kg oraz pojazd cięższy posiadający urządzenia umożliwiające szybkie usunięcie go z toru. Pojazdów takich nie wolno sprzęgać ze sobą ani z pociągami<ref>§531 - ''Przepisy Eksploatacji Technicznej Kolei (PET)'', Wydawnictwa Komunikacyjne, Warszawa 1956</ref>. | '''Pojazd pomocniczy''' - każdy pojazd przystosowany do jazdy po torze kolejowym wykorzystywany do celów służbowych (prac utrzymaniowych, usuwania skutków awarii itd.) o masie poniżej 750 kg oraz pojazd cięższy posiadający urządzenia umożliwiające szybkie usunięcie go z toru. Pojazdów takich nie wolno sprzęgać ze sobą ani z pociągami<ref>§531 - ''Przepisy Eksploatacji Technicznej Kolei (PET)'', Wydawnictwa Komunikacyjne, Warszawa 1956</ref>. | ||
+ | |||
+ | Treść testowa. | ||
{{Przypisy}} | {{Przypisy}} | ||
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] |
Wersja z 22:20, 11 lut 2012
Pojazd pomocniczy - każdy pojazd przystosowany do jazdy po torze kolejowym wykorzystywany do celów służbowych (prac utrzymaniowych, usuwania skutków awarii itd.) o masie poniżej 750 kg oraz pojazd cięższy posiadający urządzenia umożliwiające szybkie usunięcie go z toru. Pojazdów takich nie wolno sprzęgać ze sobą ani z pociągami[1].
Treść testowa.
Przypisy
- ↑ §531 - Przepisy Eksploatacji Technicznej Kolei (PET), Wydawnictwa Komunikacyjne, Warszawa 1956