Tabor:Lw-01147: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Odstawiona |Producent=ZREMB Gliwice |Typ=GLs30 |Numer=19220 |Rok produkcji=Nieznany |Ostatnie oznaczenie=b/d |Ostatni rozstaw=600 mm |Ostatni...") |
|||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|Typ=GLs30 | |Typ=GLs30 | ||
|Numer=19220 | |Numer=19220 | ||
− | |Rok produkcji= | + | |Rok produkcji=1964(?) |
|Ostatnie oznaczenie=b/d | |Ostatnie oznaczenie=b/d | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|Użytkownik=Cegielnia „Marant” Siedliska k. Ełku | |Użytkownik=Cegielnia „Marant” Siedliska k. Ełku | ||
|Właściciel=Cegielnia „Marant” Siedliska k. Ełku | |Właściciel=Cegielnia „Marant” Siedliska k. Ełku | ||
+ | |Uwagi=Kolor czerwony(?), czynna w 2002 roku | ||
+ | |Opis=Rok przypuszczalny, na podstawie lokomotywy 19216/1964 z tej samej cegielni<ref>Marek Malczewski: ''Kolej Cegielni Siedliska'', "Świat Kolei" nr 3/2003, s. 38-39</ref> | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia „Marant” Siedliska k. Ełku|od roku produkcji|obecnie}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia „Marant” Siedliska k. Ełku|od roku produkcji|obecnie}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|od roku produkcji|obecnie}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|od roku produkcji|obecnie}} | ||
}} | }} |
Wersja z 10:50, 16 maj 2018
<<< GLs30
GLs30 19220
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1964(?)
Producent
ZREMB Gliwice
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
b/d
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia „Marant” Siedliska k. Ełku
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S-322
Użytkownik
Cegielnia „Marant” Siedliska k. Ełku
Właściciel
Cegielnia „Marant” Siedliska k. Ełku
Stacjonowanie
Cegielnia „Marant” Siedliska k. Ełku | od roku produkcji | - | obecnie |
Rozstaw
600 mm | od roku produkcji | - | obecnie |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Kolor czerwony(?), czynna w 2002 roku
Szczegółowy opis i uwagi
Rok przypuszczalny, na podstawie lokomotywy 19216/1964 z tej samej cegielni[1]