Tabor:Lw-01207: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Międzyrzecz | |Ostatnie stacjonowanie=Międzyrzecz | ||
+ | |Uwagi=Istniała jako reklama w Międzyrzeczu | ||
|Opis=W 2001 istniała jako reklama przed siedzibą firmy Budinstal w Międzyrzeczu, z tabliczką firmową lokomotywy 936/1959<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref> | |Opis=W 2001 istniała jako reklama przed siedzibą firmy Budinstal w Międzyrzeczu, z tabliczką firmową lokomotywy 936/1959<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref> | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Murzynowo(?)}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Murzynowo(?)}} |
Wersja z 11:20, 16 maj 2018
<<< WLs50
WLs50 2296
Stan: nieznany
Rok produkcji
197x
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
b/d
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Międzyrzecz
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cegielnia Murzynowo(?) | b/d | - | b/d |
Rozstaw
b/d | b/d | - | b/d |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Istniała jako reklama w Międzyrzeczu
Szczegółowy opis i uwagi
W 2001 istniała jako reklama przed siedzibą firmy Budinstal w Międzyrzeczu, z tabliczką firmową lokomotywy 936/1959[1]