Tabor:Lw-01208: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(typ i stacjonowanie wg książki Pokropińskiego) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
|Stan=Złom | |Stan=Złom | ||
− | |Producent=ZNTK | + | |Producent=ZNTK Poznań |
|Typ=WLs40 | |Typ=WLs40 | ||
|Numer=936 | |Numer=936 | ||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny | ||
− | |Opis=Jej tabliczka firmowa została umieszczona na lokomotywie WLs50 2296, ustawionej w Międzyrzeczu<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref>. | + | |Opis=Dane<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s.164</ref>. Jej tabliczka firmowa została umieszczona na lokomotywie WLs50 2296, ustawionej w Międzyrzeczu<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref>. |
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw}} | ||
}} | }} |
Wersja z 17:15, 16 maj 2018
<<< WLs40
WLs40 936
Stan: złom
Rok produkcji
1959
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
b/d
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny | b/d | - | b/d |
Rozstaw
b/d | b/d | - | b/d |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje