Biblioteka:A-01710: Różnice pomiędzy wersjami
(konkurs) Znacznik: Nowy wpis w katalogu art prasowych |
(przejrzany) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|Autor=Zaborski Miłosz | |Autor=Zaborski Miłosz | ||
|Omówienie=Zmiany na WKD jakie zaszły w 1992 roku. Powrót EN94 z napraw w ZNTK Bydgoszcz. Sprowadzenie pociągu sieciowego PPWm-300-06+PWM-15-06 wyprodukowanego w ZNTK Stargard Szczeciński oraz drezyny WM-15P-04. Budowa garażu dla pociągu sieciowego w Komorowie. Montaż systemu radiołączności pociągowej "Zugfung2000" austriackiej firmy KAPSCH. Problemy z uszkodzoną blokadą szlakową, oraz z likwidacją wybranych kursów pociągów. | |Omówienie=Zmiany na WKD jakie zaszły w 1992 roku. Powrót EN94 z napraw w ZNTK Bydgoszcz. Sprowadzenie pociągu sieciowego PPWm-300-06+PWM-15-06 wyprodukowanego w ZNTK Stargard Szczeciński oraz drezyny WM-15P-04. Budowa garażu dla pociągu sieciowego w Komorowie. Montaż systemu radiołączności pociągowej "Zugfung2000" austriackiej firmy KAPSCH. Problemy z uszkodzoną blokadą szlakową, oraz z likwidacją wybranych kursów pociągów. | ||
− | |Słowa kluczowe=WKD, EN94, PPWm-300-06, WM-15P-04, ZNTK Bydgoszcz, PESA, ZNTK Stargard, drezyna, pociąg sieciowy, KAPSCH, Zugfung2000 | + | |Słowa kluczowe=WKD, EN94, PPWm-300-06, WM-15P-04, ZNTK Bydgoszcz, PESA, ZNTK Stargard, drezyna, pociąg sieciowy, KAPSCH, Zugfung2000, Elektryczna Kolej Dojazdowa, Warszawska Kolej Dojazdowa, EKD, tabor techczniczno-gospodarczy, linie kolejowe w Polsce |
|Czasopismo=Stalowe Szlaki | |Czasopismo=Stalowe Szlaki | ||
|Rocznik=1992 | |Rocznik=1992 | ||
|Numer=1992/11/12 | |Numer=1992/11/12 | ||
|Strony=08-10, 15-16 | |Strony=08-10, 15-16 | ||
+ | |Dodany przez=Oelka | ||
+ | |Dubel=nie | ||
+ | |Punkty za dodanie=3 | ||
+ | |Oceniony przez=Paweł Niemczuk | ||
}} | }} |
Wersja z 11:28, 31 maj 2018
Tytuł
Nowości na WKD
Autor
Zaborski Miłosz
Omówienie
Zmiany na WKD jakie zaszły w 1992 roku. Powrót EN94 z napraw w ZNTK Bydgoszcz. Sprowadzenie pociągu sieciowego PPWm-300-06+PWM-15-06 wyprodukowanego w ZNTK Stargard Szczeciński oraz drezyny WM-15P-04. Budowa garażu dla pociągu sieciowego w Komorowie. Montaż systemu radiołączności pociągowej "Zugfung2000" austriackiej firmy KAPSCH. Problemy z uszkodzoną blokadą szlakową, oraz z likwidacją wybranych kursów pociągów.
Słowa kluczowe
WKD, EN94, PPWm-300-06, WM-15P-04, ZNTK Bydgoszcz, PESA, ZNTK Stargard, drezyna, pociąg sieciowy, KAPSCH, Zugfung2000, Elektryczna Kolej Dojazdowa, Warszawska Kolej Dojazdowa, EKD, tabor techczniczno-gospodarczy, linie kolejowe w Polsce
Czasopismo
Stalowe Szlaki
Rocznik
1992
Numer
1992/11/12
Strona / strony
08-10, 15-16
INFORMACJE NA POTRZEBY KONKURSU