Tabor:Lw-00096: Różnice pomiędzy wersjami
(+) |
m (Wycofano edycje użytkownika Paweł Niemczuk (dyskusja). Autor przywróconej wersji to PawBot.) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |||
− | |||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=20567 | |Numer=20567 | ||
+ | |Grafika=Lxd2-352-karb.jpg | ||
+ | |Opis grafiki=Lxd2-352 na torach głównych stacji Bytom Karb Wąskotorowy | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Rok produkcji=1967 | |Rok produkcji=1967 | ||
+ | |Stan=W trakcie remontu | ||
|Rok odstawienia=2014 | |Rok odstawienia=2014 | ||
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-352 | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-352 | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy | ||
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | |Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | ||
− | | | + | |Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe |
|Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych | |Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych | ||
|Właściciel=Urząd Miasta Bytomia | |Właściciel=Urząd Miasta Bytomia | ||
− | |||
|Uwagi=Brak prądnicy tachometrycznej, silnik z Lxd2-372 | |Uwagi=Brak prądnicy tachometrycznej, silnik z Lxd2-372 | ||
|Opis=Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce. W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (nie był on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372. Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe. Od jesieni 2016 lokomotywa przechodzi naprawę rewizyjną. | |Opis=Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce. W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (nie był on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372. Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe. Od jesieni 2016 lokomotywa przechodzi naprawę rewizyjną. | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|Foto1=Lxd2-352-lxd2-364-karb.jpg | |Foto1=Lxd2-352-lxd2-364-karb.jpg | ||
|Opis1=Lxd2-352 i Lxd2-364 na torach głównych stacji Bytom Karb Wąskotorowy | |Opis1=Lxd2-352 i Lxd2-364 na torach głównych stacji Bytom Karb Wąskotorowy | ||
|Foto2=DSC02004bm3.JPG | |Foto2=DSC02004bm3.JPG | ||
|Opis2=Lxd2-352 z pociągiem pasażerskim na przystanku osobowym Miasteczko Śląskie Zalew | |Opis2=Lxd2-352 z pociągiem pasażerskim na przystanku osobowym Miasteczko Śląskie Zalew | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-352|1968|nadal}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rudy|1968|1990}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1990|nadal}} | ||
}} | }} | ||
[[Kategoria:L45H]] | [[Kategoria:L45H]] | ||
[[Kategoria:Lokomotywy spalinowe Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]] | [[Kategoria:Lokomotywy spalinowe Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]] |
Wersja z 11:37, 10 cze 2018
<<< L45H
L45H 20567
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1967
Producent
FAUR
Stan
W trakcie remontu
Rok odstawienia
2014
Aktualne oznaczenie
Lxd2-352
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Bytom Karb Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
Użytkownik
Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych
Właściciel
Urząd Miasta Bytomia
Stacjonowanie
Rudy | 1968 | - | 1990 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 1990 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1967 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-352 | 1968 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Brak prądnicy tachometrycznej, silnik z Lxd2-372
Szczegółowy opis i uwagi
Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce. W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (nie był on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372. Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe. Od jesieni 2016 lokomotywa przechodzi naprawę rewizyjną.