Użytkownik:Bohun/Forst Hilti (przystanek kolejowy): Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(→eu47) |
|||
Linia 54: | Linia 54: | ||
==eu47== | ==eu47== | ||
− | {{Lokomotywa | + | {{Lokomotywa spalinowa infobox |
− | |typ_lokomotywy | + | |typ_lokomotywy = S200 |
− | | | + | |przewoźnik = przewoźnicy prywatni, przemysł, [[DB Schenker Rail Polska]], SZD, ČSD i przewoźnicy z Iraku, Syrii, Indii oraz Albanii |
− | + | |oznaczenie_przewoźnika = S200, T669.05, T669.51, T770, ЧMЭ3, DES 3101, seria 1000, LDE1500 | |
− | | | + | |producent = ČKD |
− | + | |lata_budowy = 1963-1991 | |
− | + | |układ_osi = Co'Co' | |
− | |producent | + | |masa_służbowa = 114,6 t |
− | |lata_budowy | + | |długość_ze_zderzakami = 17240 mm |
− | + | |szerokość = 2970 mm | |
− | |układ_osi | + | |wysokość = 3380 mm |
− | |masa_służbowa | + | |rozstaw_osi_skrajnych = 2500 mm |
− | |długość_ze_zderzakami | + | |średnica_kół = 950 mm |
− | |szerokość | + | |rozstaw_szyn = 1435 mm |
− | |wysokość | + | |zapas_paliwa = 250 l |
− | |średnica_kół | + | |typ_silnika = Wola - Henschel 14H6 |
− | |rozstaw_szyn | + | |moc_znamionowa = 180 KM |
− | | | + | |siła_pociągowa = 70,2 kN (7020 kG) |
− | | | + | |rodzaj_przekładni = mechaniczna |
− | | | + | |prędkość_konstrukcyjna = 30 km/h |
− | | | + | |nacisk_osi = 12 t |
− | | | + | |system_hamulca = Knorr |
− | | | + | |system_ogrzewania = wodne z układu chłodzenia<br/>2 kaloryfery w kabinie maszynisty |
− | | | + | |sterowanie_wielokrotne = brak |
− | | | + | |uwagi = |
− | |sterowanie_wielokrotne | + | |grafika = [[Plik:SM04-002 Chabówka 2 (Nemo5576).jpg|290px]] |
− | | | + | |opis_zdjęcia = 409Da (SM04-002) w [[Skansen w Chabówce|Skansenie w Chabówce]] |
− | | | ||
− | | | ||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Wersja z 13:06, 10 lip 2018
Forst Hilti - przystanek kolejowy w Liechtensteinie położony w lesie obok miasta Schaan. W pobliżu znajduje się firma Hilti Corporation. Jest jednym z czterech przystanków kolejowych w tym kraju.
Dane stacji
|Współrzędne - 47 ° 10'52 "N 9 ° 31'16" E / 47,1812 9,5210 N ° ° E
|Przewoźnik - ÖBB
|Linia kolejowa - Feldkirch-Buchs
|Perony - jeden
|Wiata peronowa - tak
|Budynek dworcowy - nie
|Inna zabudowa - nie
|Linia zelektryfikowana - tak
|Liczba torów - 1
Słonawy (przystanek kolejowy)-zlikwidowany przystanek kolejowy położony na linii kolejowej nr 381 w województwie wielkopolskim, Powiat obornicki, Gmina Oborniki. Został otwarty w 1910r., a zlikwidowany w 2009r. Przystanek posiadał rampę przeładunkową, budynek dworcowy i bocznice.
Model | Nr fabryczny | Rok produkcji | Szerokość toru | Stan | Obecne miejsce stacjonowania | Prędkość maksymalna | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
RL1 | 4160 | 1930 | 600mm | Sprawny | MPWiK - Zakład Uzdatniania Wody Kraków Bielany | b/d |
eu47
S200 | |
409Da (SM04-002) w Skansenie w Chabówce | |
Przewoźnik | przewoźnicy prywatni, przemysł, DB Schenker Rail Polska, SZD, ČSD i przewoźnicy z Iraku, Syrii, Indii oraz Albanii |
Oznaczenie przewoźnika | S200, T669.05, T669.51, T770, ЧMЭ3, DES 3101, seria 1000, LDE1500 |
Producent | ČKD |
Lata budowy | 1963-1991 |
Układ osi | Co'Co' |
Rozstaw szyn | 1435 mm |
Masa służbowa | 114,6 t |
Nacisk osi na szyny | 12 t |
Rozstaw osi skrajnych | 2500 mm |
Średnica kół | 950 mm |
Długość ze zderzakami | 17240 mm |
Szerokość | 2970 mm |
Wysokość | 3380 mm |
Prędkość konstrukcyjna | 30 km/h |
Maksymalna siła pociągowa | 70,2 kN (7020 kG) |
Typ silnika spalinowego | Wola - Henschel 14H6 |
Moc znamionowa | 180 KM |
Zapas paliwa | 250 l |
Rodzaj przekładni | mechaniczna |
System hamulca | Knorr |
Sterowanie wielokrotne | brak |
System ogrzewania | wodne z układu chłodzenia 2 kaloryfery w kabinie maszynisty |