EU07: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lokomotywa elektryczna infobox |przeznaczenie_lokomotywy = uniwersalna (pasażerska i towarowa) |typ_lokomotywy = 4E, 303E (EU07) |przewoźnik...")
 
Linia 4: Linia 4:
 
  |przewoźnik                = [[PKP]], [[PKP Cargo]], [[Przewozy Regionalne]], [[Koleje Mazowieckie]] i inni przewoźnicy prywatni
 
  |przewoźnik                = [[PKP]], [[PKP Cargo]], [[Przewozy Regionalne]], [[Koleje Mazowieckie]] i inni przewoźnicy prywatni
 
  |oznaczenie_przewoźnika    = EU07
 
  |oznaczenie_przewoźnika    = EU07
  |grafika                    = [[File:EU07-186.JPG|290px]]
+
  |grafika                    = [[File:EU07 (303E).jpg|290px]]
  |opis_zdjęcia              = Lokomotywa EU07-186 z pociągiem IR na stacji Krzyż Wielkopolski.
+
  |opis_zdjęcia              = Lokomotywa elektryczna EU07-417 w malowaniu przewoźnika [[Majkoltrans]].
 
  |producent                  = [[Bombardier Transportation Polska|Pafawag]] - 4E
 
  |producent                  = [[Bombardier Transportation Polska|Pafawag]] - 4E
 
HCP - 303E
 
HCP - 303E

Wersja z 07:09, 11 lip 2018

4E, 303E (EU07)
EU07 (303E).jpg
Lokomotywa elektryczna EU07-417 w malowaniu przewoźnika Majkoltrans.
Przeznaczenie lokomotywy uniwersalna (pasażerska i towarowa)
Przewoźnik PKP, PKP Cargo, Przewozy Regionalne, Koleje Mazowieckie i inni przewoźnicy prywatni
Oznaczenie przewoźnika EU07
Producent Pafawag - 4E

HCP - 303E

Lata budowy 1965–1977 (4E)

1983–1992 (303E)

Liczba członów 1
Układ osi Bo'Bo'
Masa służbowa 80 t (4E)

83,4 t (303E)

Długość ze zderzakami 15 915 mm (4E)

16 235 mm (przystosowana do zabudowy sprzęgu samoczynnego) (303E)

Szerokość 3038 mm
Wysokość 4343 mm
Rozstaw osi skrajnych b/d
Nacisk osi na szyny 20 t (196 kN) (4E)

20.85 t (204 kN) (303E)

Średnica kół 1250 mm
Rozstaw szyn 1435 mm
System zasilania 3 kV DC (3000 V prądu stałego)
Liczba silników 4
Typ silników EE541A
Moc ciągła 2000 kW
Moc godzinna 2080 kW (2820 KM)
Maksymalna siła pociągowa 280 kN
Stosunek przekładni 79:18
Prędkość konstrukcyjna 125 km/h
Sterowanie wielokrotne jest
System hamulca Oerlikon
System ogrzewania elektryczny