Rt 2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzenie)
 
m (dr tech)
Linia 5: Linia 5:
 
*Nocny obraz sygnału: oświetlone podłużne białe ramię ustawione ukośnie prawym końcem do góry pod kątem 45°
 
*Nocny obraz sygnału: oświetlone podłużne białe ramię ustawione ukośnie prawym końcem do góry pod kątem 45°
 
   
 
   
*Dzienny i *Nocny obraz sygnału: szereg białych świateł tworzących linię ukośną wznoszącą się pod kątem 45°
+
*Dzienny i nocny obraz sygnału: szereg białych świateł tworzących linię ukośną wznoszącą się pod kątem 45°
  
 
<gallery>
 
<gallery>
Plik:Rt2-d.jpg|*Dzienny obraz sygnału Rt 2
+
Plik:Rt2-d.jpg|Dzienny obraz sygnału Rt 2
Plik:Rt2-n.jpg|*Nocny obraz sygnału Rt 2
+
Plik:Rt2-n.jpg|Nocny obraz sygnału Rt 2
Plik:Rt2-nd.jpg|*Dzienny i *Nocny obraz sygnału Rt 2
+
Plik:Rt2-s.jpg|Dzienny i nocny obraz sygnału Rt 2
 
</gallery>
 
</gallery>
  

Wersja z 12:31, 17 kwi 2012

Rt 2 (Pchać powoli) - sygnał nadawany przez tarczę rozrządową oznaczający, że można pchać tabor] kolejowy na górkę rozrządową z prędkością nieprzekraczającą 3 km/h.

  • Dzienny obraz sygnału: podłużne białe ramię ustawione ukośnie prawym końcem do góry pod kątem 45° na tle czarnej tarczy z białą obwódką
  • Nocny obraz sygnału: oświetlone podłużne białe ramię ustawione ukośnie prawym końcem do góry pod kątem 45°
  • Dzienny i nocny obraz sygnału: szereg białych świateł tworzących linię ukośną wznoszącą się pod kątem 45°

Źródło

§85 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami)