Tabor:Lw-01228: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-01228 na Tabor:Lw-01228, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
m (uwagi)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatni typ silnika=S64L
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Gołkowice" k. Kluczborka
+
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Gołkowice
 +
|Opis=Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 numer rzeczywisty numer fabryczny jest niepewny - możliwe, że była to lokomotywa nr 301/1956<ref>Marek Malczewski: ''Cegielniane kolejki wąskotorowe'', "Swiat Kolei" nr 4/1998, ss. 30-31, [[Biblioteka:A-02685]]</ref>
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Gołkowice" k. Kluczborka|1954|1998}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Gołkowice" k. Kluczborka|1954|1998}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|1998}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|1998}}
 
}}
 
}}

Wersja z 02:29, 21 lip 2019


<<< WLs40

WLs40 215

Stan: złom

Rok produkcji

1954

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom

Rok złomowania

13.05.1998r.

Ostatnie oznaczenie

b/d

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Cegielnia Gołkowice

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

S64L

Stacjonowanie

Cegielnia "Gołkowice" k. Kluczborka 1954 - 1998

Rozstaw

600 mm 1954 - 1998

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 numer rzeczywisty numer fabryczny jest niepewny - możliwe, że była to lokomotywa nr 301/1956[1]

Galeria

Źródła

  1. Marek Malczewski: Cegielniane kolejki wąskotorowe, "Swiat Kolei" nr 4/1998, ss. 30-31, Biblioteka:A-02685