Tabor:Lw-00556: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
m |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
|rok_odstawienia = | |rok_odstawienia = | ||
|rok_złomowania = | |rok_złomowania = | ||
− | |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lyd2|Lyd2]]-101 | + | |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lyd2|Lyd2]]-101 |
− | |obecne_stacjonowanie = | + | |obecne_stacjonowanie = Rudy |
|typ_silnika = | |typ_silnika = | ||
|1_rozstaw_fabryczny = 750 mm | |1_rozstaw_fabryczny = 750 mm |
Wersja z 19:35, 9 lut 2013
L30H 23437 | |
Rok produkcji | 1977 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | Lyd2-101 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Rudy |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750 mm | 1977 |
785 mm | 2011
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
BKL Cisna | 1977-1983 |
Sompolno | 1983-1983 |
Lisewo Wąsk. | 1983-1989 |
Cukrownia Kruszwica (nr zakł. 5) | 1989-2003 |
Rudy | 2003-2005 |
Stanica | 2005-2008 |
Olpas Moravia s.r.o. Krnov, Czechy | 2008-2010 |
Rudy | od 2010
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
LP-Lyd2-03 | 1977 |
Lyd2-101 | 1983
|
Kolor niebieski |
Źródła