Tabor:Lw-02016: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (uzupełnienie)
 
Linia 6: Linia 6:
 
|Rok produkcji=1964
 
|Rok produkcji=1964
 
|Rok złomowania=1992
 
|Rok złomowania=1992
|Ostatnie oznaczenie=MBd1-161
+
|Ostatnie oznaczenie=MBxd1-161
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany

Aktualna wersja na dzień 12:55, 19 wrz 2019


<<< 1Aw/M

1Aw/M 1

Stan: złom

Rok produkcji

1964

Producent

WMD Pleszew

Stan

Złom

Rok złomowania

1992

Ostatnie oznaczenie

MBxd1-161

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Trzebnica Gaj

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Pleszew Miasto 1964 - 1968
Trzebnica Gaj 1968 - 1992

Rozstaw

750 mm 1964 - 1992

Oznaczenie

MBxd1-161 1964 - 1992
00380024950-4 1974 - 1992
Bxhpi 1674 1956 - 1964

Dodatkowe informacje

Prototyp

Szczegółowy opis i uwagi

  • Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1674 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1956 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy[1]
  • Wg informacji zawartych w cytowanym wyżej artykule opublikowanym w "Świecie Kolei" wagon został zezłomowany dnia 28.11.1988
  • Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński. Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe. „Świat Kolei”. 99 (10/2003), ss. 16-21. Łódź: Emi-Press. ISSN 1234-5962.