Tabor:Lw-00573: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Typ=L30H | ||
+ | |Numer=24064 | ||
+ | |Rok produkcji=1980 | ||
+ | |Grafika=DSC01915am.JPG | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
+ | |Ostatnie oznaczenie=CWO-Lyd2-01 | ||
+ | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Majdan | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
+ | |Kolej=Bieszczadzka Kolej Leśna | ||
+ | |Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|CWO-Lyd2-01|1980|nadal}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Wożuczyn|1980|1990}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Przeworsk|1990|1998}}{{Lw stacjonowanie|Majdan|1998|nadal}} | ||
+ | |Foto1=DSC02631am2345.JPG | ||
+ | |Opis1=28.01.2012 -CWO Lyd2-01 na stacji w Majdanie | ||
+ | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox | {{Przebieg służby Infobox | ||
|typ_fabryczny_pojazdu = [[L30H]] | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L30H]] |
Wersja z 22:35, 19 sie 2017
<<< L30H
L30H 24064
Stan: sprawna
Rok produkcji
1980
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
CWO-Lyd2-01
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Majdan
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Kolej
Bieszczadzka Kolej Leśna
Użytkownik
Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
Stacjonowanie
Cukrownia Wożuczyn | 1980 | - | 1990 |
Cukrownia Przeworsk | 1990 | - | 1998 |
Majdan | 1998 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1980 | - | nadal |
Oznaczenie
CWO-Lyd2-01 | 1980 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
L30H 24064 | |
Rok produkcji | 1980 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | CWO-Lyd2-01
|
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750 mm | 1980
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Cukrownia Wożuczyn | 1980-1990 |
Cukrownia Przeworsk | 1990-1998 |
BKL Cisna | od 1998
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
CWO-Lyd2-01 | od 1980 |
od 1998
| |
Kolor niebieski |
Źródła