Tabor:Lw-01452: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (uzupełnienie) |
|||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Złocieniec" | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Złocieniec" | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złocieniec"|b/d|b/d}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złocieniec"|b/d|2002}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|2002|b/d}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2143|1971|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2143|1971|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|b/d}} | ||
}} | }} |
Wersja z 17:45, 27 sty 2022
<<< WLs50
WLs50 2143
Stan: nieznany
Rok produkcji
1971
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-2143
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia "Złocieniec"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Cegielnia "Złocieniec" | b/d | - | 2002 |
Białośliwie Wąsk. | 2002 | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1971 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs50-2143 | 1971 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła