Tabor:Lw-02495: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=FAUR |Typ=L45H |Numer=21888 |Rok produkcji=1973 |Ostatnie oznaczenie=87-0029-6 |Ostatni rozstaw=760 mm |Ostatni typ silnik...")
 
(aktualizacja!)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
|Stan=Nieznany
+
|Stan=Sprawna
 
|Producent=FAUR
 
|Producent=FAUR
 
|Typ=L45H
 
|Typ=L45H
 
|Numer=21888
 
|Numer=21888
 
|Rok produkcji=1973
 
|Rok produkcji=1973
|Ostatnie oznaczenie=87-0029-6
+
|Ostatnie oznaczenie=199 018
|Ostatni rozstaw=760 mm
+
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
|Ostatnie stacjonowanie=CFR Targu Mures
+
|Ostatnie stacjonowanie=SOEG Zittau
|Ostatni kraj=Rumunia
+
|Ostatni kraj=Niemcy
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|CFR Targu Mures|b/d|b/d}}
+
|Właściciel=SOEG Zittau
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|87-0029-6|1973|b/d}}
+
|Uwagi=Obecnie bordowa z dwoma kremowymi paskami na dole pudła
|Rozstaw={{Lw rozstaw|760 mm|1973|b/d}}
+
|Opis=W sierpniu 2001 przekazana do muzeum w Prora na Rugii, a w grudniu 2009 na Kolej Żytawską (SOEG)<ref>https://postvagnen.com/forum/index.php?mode=entry&id=375052</ref>. Zmodernizowana, z nowym silnikiem, czynna od 2011<ref>http://www.andis-railworld.bplaced.net/Serie_1_64.htm</ref>.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|CFR Targu Mures|b/d|2001}}{{Lw stacjonowanie|Prora|2001|2009}}{{Lw stacjonowanie|SOEG Zittau|2009|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|87-0029-6|1973|b/d}}{{Lw oznaczenie|199 018|2011?|nadal}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|760 mm|1973|b/d}}{{Lw rozstaw|750 mm|2011?|nadal}}
 +
|Grafika=Ankunft des Zuges. Haltestelle Jonsdorf..2H1A9541WI.jpg
 +
|Opis grafiki=2017
 
}}
 
}}

Wersja z 21:50, 24 sie 2021


<<< L45H

L45H 21888

Stan: sprawna

Ankunft des Zuges. Haltestelle Jonsdorf..2H1A9541WI.jpg

2017

Rok produkcji

1973

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

199 018

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

SOEG Zittau

Kraj stacjonowania

Niemcy

Aktualny typ silnika

Nieznany


Właściciel

SOEG Zittau

Stacjonowanie

CFR Targu Mures b/d - 2001
Prora 2001 - 2009
SOEG Zittau 2009 - nadal

Rozstaw

760 mm 1973 - b/d
750 mm 2011? - nadal

Oznaczenie

87-0029-6 1973 - b/d
199 018 2011? - nadal

Dodatkowe informacje

Obecnie bordowa z dwoma kremowymi paskami na dole pudła

Szczegółowy opis i uwagi

W sierpniu 2001 przekazana do muzeum w Prora na Rugii, a w grudniu 2009 na Kolej Żytawską (SOEG)[1]. Zmodernizowana, z nowym silnikiem, czynna od 2011[2].

Galeria