Tabor:Lw-00526: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (uzupełnienie) |
m |
||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk. | |Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk. | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |Użytkownik=Towarzystwo | + | |Użytkownik=Towarzystwo Wyrzyska Kolejka Powiatowa w Białośliwiu |
|Kolej=Wyrzyska Kolej Powiatowa | |Kolej=Wyrzyska Kolej Powiatowa | ||
|Opis=Ponownie uruchomiona jesienią 2015 przez mechaników z Towarzystwa Wyrzyskiej Kolejki Powiatowej. | |Opis=Ponownie uruchomiona jesienią 2015 przez mechaników z Towarzystwa Wyrzyskiej Kolejki Powiatowej. |
Wersja z 19:56, 23 lis 2020
<<< L30H
L30H 23385
Stan: sprawna
Rok produkcji
1978
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lyd2-56
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Białośliwie Wąsk.
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Maybach MB 836 B
Kolej
Wyrzyska Kolej Powiatowa
Użytkownik
Towarzystwo Wyrzyska Kolejka Powiatowa w Białośliwiu
Stacjonowanie
Białośliwie Wąsk. | 1978 | - | 1980 |
Żnin Wąsk. | 1980 | - | 1982 |
Białośliwie Wąsk. | 1982 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1978 | - | nadal |
Oznaczenie
Lyd2-56 | 1978 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Ponownie uruchomiona jesienią 2015 przez mechaników z Towarzystwa Wyrzyskiej Kolejki Powiatowej.
Galeria
Źródła