Tabor:Lw-01325: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
| Linia 7: | Linia 7: | ||
|Ostatnie oznaczenie=L35H-024 | |Ostatnie oznaczenie=L35H-024 | ||
|Ostatni rozstaw=760 mm | |Ostatni rozstaw=760 mm | ||
| − | |Ostatni typ silnika= | + | |Ostatni typ silnika=Maybach |
|Ostatnie stacjonowanie=Vişeu de Sus (Rumunia) | |Ostatnie stacjonowanie=Vişeu de Sus (Rumunia) | ||
|Ostatni kraj=Rumunia | |Ostatni kraj=Rumunia | ||
|Uwagi=Czarna | |Uwagi=Czarna | ||
|Opis=Przynajmniej od 2017 do 2019 roku sprawna na kolei leśnej CFF Vişeu de Sus. 10. 8. 2019 uległa wykolejeniu z pociągiem turystycznym i przewróciła się na bok (12 rannych). | |Opis=Przynajmniej od 2017 do 2019 roku sprawna na kolei leśnej CFF Vişeu de Sus. 10. 8. 2019 uległa wykolejeniu z pociągiem turystycznym i przewróciła się na bok (12 rannych). | ||
| − | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|CFF Baia de Aramă|1967|b/d}}{{Lw stacjonowanie|CFI Campeni|b/d|2004}}{{Lw stacjonowanie|CFI Crişcior|2004|b/d}}{{Lw stacjonowanie|CFF Vişeu de Sus|b/d|nadal}} |
| − | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|L35H-024|1967| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|L35H-024|1967|nadal}} |
| − | |Rozstaw={{Lw rozstaw|760 mm|1967| | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|760 mm|1967|nadal}} |
|Grafika=L35H-024 DSC03929 cr.jpg | |Grafika=L35H-024 DSC03929 cr.jpg | ||
|Opis grafiki=15. 07. 2019, Vişeu de Sus | |Opis grafiki=15. 07. 2019, Vişeu de Sus | ||
}} | }} | ||
Wersja z 11:10, 8 maj 2025
<<< L35H
L35H 20541
Stan: nieznany
Rok produkcji
1967
Producent
FAUR
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
L35H-024
Aktualny rozstaw
760 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Vişeu de Sus (Rumunia)
Kraj stacjonowania
Rumunia
Aktualny typ silnika
Maybach
Stacjonowanie
| CFF Baia de Aramă | 1967 | - | b/d |
| CFI Campeni | b/d | - | 2004 |
| CFI Crişcior | 2004 | - | b/d |
| CFF Vişeu de Sus | b/d | - | nadal |
Rozstaw
| 760 mm | 1967 | - | nadal |
Oznaczenie
| L35H-024 | 1967 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Czarna
Szczegółowy opis i uwagi
Przynajmniej od 2017 do 2019 roku sprawna na kolei leśnej CFF Vişeu de Sus. 10. 8. 2019 uległa wykolejeniu z pociągiem turystycznym i przewróciła się na bok (12 rannych).
Galeria
Źródła