Tabor:Lw-00277: Różnice pomiędzy wersjami
(aktualizacja) |
|||
Linia 7: | Linia 7: | ||
|rok_odstawienia = | |rok_odstawienia = | ||
|rok_złomowania = | |rok_złomowania = | ||
− | |obecne_oznaczenie = | + | |obecne_oznaczenie = Lxd2-476 |
|obecne_stacjonowanie = [[Koszalin Wąskotorowy]] | |obecne_stacjonowanie = [[Koszalin Wąskotorowy]] | ||
|typ_silnika = Henschel | |typ_silnika = Henschel | ||
Linia 25: | Linia 25: | ||
|3_stacjonowanie = [[Gryfice Wąskotorowe]] | |3_stacjonowanie = [[Gryfice Wąskotorowe]] | ||
|3_okres_stacjonowania = 1988-1988 | |3_okres_stacjonowania = 1988-1988 | ||
− | |4_stacjonowanie = [[Dobra Nowogardzkie]] | + | |4_stacjonowanie = [[Dobra Nowogardzkie]]<ref>[http://tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=50479 Serwis tabor.wask.pl]</ref> |
|4_okres_stacjonowania = 1988-2009 | |4_okres_stacjonowania = 1988-2009 | ||
|5_stacjonowanie = [[Koszalin Wąskotorowy]] | |5_stacjonowanie = [[Koszalin Wąskotorowy]] | ||
Linia 63: | Linia 63: | ||
− | Od roku 2009 maszyna ta jest eksploatowana na [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa|Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej]] na mocy umowy użyczenia zawartej pomiędzy [[Polskie Koleje Państwowe|Polskimi Kolejami Państwowymi SA]] a Gminą Manowo. W dniu 30 stycznie 2013 zarząd Polskich Kolei Państwowych podjął uchwałę w sprawie przekazania Gminie Manowo 25 sztuk taboru stacjonujących jeszcze w lokomotywowni w [[Dobra Nowogardzkie|Dobrach Nowogardzkich]]. Umowa ta obejmuje także lokomotywę Lxd2-476. | + | Od roku 2009 maszyna ta jest eksploatowana na [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa|Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej]] na mocy umowy użyczenia zawartej pomiędzy [[Polskie Koleje Państwowe|Polskimi Kolejami Państwowymi SA]] a Gminą Manowo. W dniu 30 stycznie 2013 zarząd Polskich Kolei Państwowych podjął uchwałę w sprawie przekazania Gminie Manowo 25 sztuk taboru stacjonujących jeszcze w lokomotywowni w [[Dobra Nowogardzkie|Dobrach Nowogardzkich]]. Umowa ta obejmuje także lokomotywę Lxd2-476<ref>http://waskotorowka.koszalin.pl/pages/posts/lxd2-475-w-koszalinie-30.php Informacja na stronie Towarzystwa Przyjaciół Koszalińskiej Wąskotorówki</ref>. |
+ | |||
+ | Pomimo faktu, że lokomotywa ta była oddana w użytkowanie Gminy Manowo, nadal stanowiła ona własność PKP S.A., które dnia 19.03.2014 wystawiły ją na sprzedaż w drodze przetargu w ramach postępowania przetargowego nr 2014-0156202: ''"Sprzedaż 163 szt taboru kolejowego ewidencjowanego w PKP S.A. Oddziałach Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu"''. Lokomotywa została zakupiona przez [[Towarzystwo Przyjaciół Koszalińskiej Wąskotorówki]].<ref>{{cytuj stronę | url = http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/przetarg/przetarg.html?id=1309| tytuł = Postępowanie na: "Sprzedaż 163 szt taboru kolejowego ewidencjowanego w PKP S.A. Oddziałach Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu" (postępowanie nr: 2014-0156202)| data dostępu = 2014-05-26| autor = Polskie Koleje Państwowe S.A.| opublikowany = 2014-03-19| praca = | data = | język = }}</ref>. | ||
{{Clear}} | {{Clear}} | ||
Linia 70: | Linia 72: | ||
− | + | {{przypisy}} | |
− | |||
− | |||
− | |||
[[Kategoria:Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] | [[Kategoria:Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] | ||
[[Kategoria:L45H]] | [[Kategoria:L45H]] |
Wersja z 22:59, 26 maj 2014
L45H 24845 | |
Rok produkcji | 1983 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-476 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Koszalin Wąskotorowy |
Obecny (ostatni) typ silnika | Henschel |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
1000 mm | 1983
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Ińsko | 1984-1985 |
Białogard Wąskotorowy | 1985-1988 |
Gryfice Wąskotorowe | 1988-1988 |
Dobra Nowogardzkie[1] | 1988-2009 |
Koszalin Wąskotorowy | od 2009
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-476 | 1984
|
' |
Od roku 2009 maszyna ta jest eksploatowana na Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej na mocy umowy użyczenia zawartej pomiędzy Polskimi Kolejami Państwowymi SA a Gminą Manowo. W dniu 30 stycznie 2013 zarząd Polskich Kolei Państwowych podjął uchwałę w sprawie przekazania Gminie Manowo 25 sztuk taboru stacjonujących jeszcze w lokomotywowni w Dobrach Nowogardzkich. Umowa ta obejmuje także lokomotywę Lxd2-476[2].
Pomimo faktu, że lokomotywa ta była oddana w użytkowanie Gminy Manowo, nadal stanowiła ona własność PKP S.A., które dnia 19.03.2014 wystawiły ją na sprzedaż w drodze przetargu w ramach postępowania przetargowego nr 2014-0156202: "Sprzedaż 163 szt taboru kolejowego ewidencjowanego w PKP S.A. Oddziałach Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu". Lokomotywa została zakupiona przez Towarzystwo Przyjaciół Koszalińskiej Wąskotorówki.[3].
Przypisy
- ↑ Serwis tabor.wask.pl
- ↑ http://waskotorowka.koszalin.pl/pages/posts/lxd2-475-w-koszalinie-30.php Informacja na stronie Towarzystwa Przyjaciół Koszalińskiej Wąskotorówki
- ↑ Polskie Koleje Państwowe S.A.: Postępowanie na: "Sprzedaż 163 szt taboru kolejowego ewidencjowanego w PKP S.A. Oddziałach Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu" (postępowanie nr: 2014-0156202). 2014-03-19. [dostęp 2014-05-26].