Archiwum:Normatyw Techniczny NR WD 13: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Normatyw) |
(Spis treści) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
Załącznik do zarządzenia nr 294 Ministra Komunikacji zamieszczonego w Dzienniku Budownictwa nr 8 z dnia 17 kwietnia 1964 r., pozycja 27 | Załącznik do zarządzenia nr 294 Ministra Komunikacji zamieszczonego w Dzienniku Budownictwa nr 8 z dnia 17 kwietnia 1964 r., pozycja 27 | ||
+ | |||
+ | SPIS TREŚCI | ||
+ | |||
+ | {| class="wikitable sortable" | ||
+ | ! Punkt !! Treść !! str | ||
+ | |- | ||
+ | |1. || Postanowienia ogólne || [[:Plik:NR_WD_13_05.jpg|5]] | ||
+ | |- | ||
+ | |1. 1. || Przedmiot normatywu || [[:Plik:NR_WD_13_05.jpg|5]] | ||
+ | |- | ||
+ | |1. 2. || Ustawy i przepisy związane z budową i przebudową linii wąskotorowych || [[:Plik:NR_WD_13_06.jpg|6]] | ||
+ | |- | ||
+ | |1. 3. || Klasyfikacja linii || [[:Plik:NR_WD_13_06.jpg|6]] | ||
+ | |- | ||
+ | |2. || Trasa linii || [[:Plik:NR_WD_13_06.jpg|6]] | ||
+ | |- | ||
+ | |2. 1. || Trasa linii w powiązaniu z planami zagospodarowania przestrzennego || [[:Plik:NR_WD_13_06.jpg|6]] | ||
+ | |- | ||
+ | |2. 1. 1. || Trasa w stosunku do osiedli i miast || [[:Plik:NR_WD_13_06.jpg|6]] | ||
+ | |- | ||
+ | |2. 1. 2. || Trasa w stosunku do ośrodków gospodarczych || [[:Plik:NR_WD_13_07.jpg|7]] | ||
+ | |- | ||
+ | |2. 2. || Trasa w zależności od warunków geofizycznych || [[:Plik:NR_WD_13_07.jpg|7]] | ||
+ | |- | ||
+ | |3. || Układ linii || [[:Plik:NR_WD_13_07.jpg|7]] | ||
+ | |- | ||
+ | |3. 1. || Profil podłużny i plan toru na szlaku || [[:Plik:NR_WD_13_07.jpg|7]] | ||
+ | |- | ||
+ | |3. 2. || Profil podłuży plan toru na stacji || [[:Plik:NR_WD_13_12.jpg|12]] | ||
+ | |- | ||
+ | |3. 3. || Plan stacji || [[:Plik:NR_WD_13_15.jpg|15]] | ||
+ | |- | ||
+ | |3. 4. || Odgałęzienia (bocznice) || [[:Plik:NR_WD_13_16.jpg|16]] | ||
+ | |- | ||
+ | |3. 5. || Skrzyżowania z kolejami || [[:Plik:NR_WD_13_16.jpg|16]] | ||
+ | |- | ||
+ | |3. 6. || Skrzyżowania z drogami || [[:Plik:NR_WD_13_17.jpg|17]] | ||
+ | |- | ||
+ | |3. 7. || Skrajnia || [[:Plik:NR_WD_13_17.jpg|17]] | ||
+ | |- | ||
+ | |3. 8. || Urządzenia poza pasem wywłaszczenia kolejowego || [[:Plik:NR_WD_13_18.jpg|18]] | ||
+ | |- | ||
+ | |4. || Układ funkcjonalny linii || [[:Plik:NR_WD_13_18.jpg|18]] | ||
+ | |- | ||
+ | |4. 1. || Podtorze || [[:Plik:NR_WD_13_18.jpg|18]] | ||
+ | |- | ||
+ | |4. 2. || Nawierzchnia || [[:Plik:NR_WD_13_21.jpg|21]] | ||
+ | |- | ||
+ | |4. 3. || Mosty || [[:Plik:NR_WD_13_22.jpg|22]] | ||
+ | |- | ||
+ | |4. 4. || Przepusty || [[:Plik:NR_WD_13_24.jpg|24]] | ||
+ | |- | ||
+ | |4. 5. || Znaki drogowe || [[:Plik:NR_WD_13_25.jpg|25]] | ||
+ | |- | ||
+ | |4. 6. || Urządzenia bezpieczeństwa ruchu kolejowego || [[:Plik:NR_WD_13_25.jpg|25]] | ||
+ | |- | ||
+ | |4. 7. || Urządzenia związane || [[:Plik:NR_WD_13_25.jpg|25]] | ||
+ | |- | ||
+ | |4. 7. 1. || Budynki administracyjne || [[:Plik:NR_WD_13_25.jpg|25]] | ||
+ | |- | ||
+ | |4. 7. 2. || Lokomotywownie || [[:Plik:NR_WD_13_26.jpg|26]] | ||
+ | |- | ||
+ | |4. 7. 3. || Urządzenia stacyjne (perony, rampy, ogrodzenia, drogi dojazdowe, place naładunkowe i wyładunkowe) || [[:Plik:NR_WD_13_30.jpg|30]] | ||
+ | |- | ||
+ | |4. 8. || Zaopatrzenie kolei w wodę na liniach z trakcją parową || [[:Plik:NR_WD_13_31.jpg|31]] | ||
+ | |- | ||
+ | |4. 9. || Instalacje elektryczne || [[:Plik:NR_WD_13_32.jpg|32]] | ||
+ | |||
+ | |- | ||
+ | |} | ||
<gallery> | <gallery> |
Wersja z 05:56, 10 lip 2016
Normatyw Techniczny NR WD 13 projektowania wąskotorowych linii kolejowych użytku publicznego o szerokości toru 750 mm
Załącznik do zarządzenia nr 294 Ministra Komunikacji zamieszczonego w Dzienniku Budownictwa nr 8 z dnia 17 kwietnia 1964 r., pozycja 27
SPIS TREŚCI
Punkt | Treść | str |
---|---|---|
1. | Postanowienia ogólne | 5 |
1. 1. | Przedmiot normatywu | 5 |
1. 2. | Ustawy i przepisy związane z budową i przebudową linii wąskotorowych | 6 |
1. 3. | Klasyfikacja linii | 6 |
2. | Trasa linii | 6 |
2. 1. | Trasa linii w powiązaniu z planami zagospodarowania przestrzennego | 6 |
2. 1. 1. | Trasa w stosunku do osiedli i miast | 6 |
2. 1. 2. | Trasa w stosunku do ośrodków gospodarczych | 7 |
2. 2. | Trasa w zależności od warunków geofizycznych | 7 |
3. | Układ linii | 7 |
3. 1. | Profil podłużny i plan toru na szlaku | 7 |
3. 2. | Profil podłuży plan toru na stacji | 12 |
3. 3. | Plan stacji | 15 |
3. 4. | Odgałęzienia (bocznice) | 16 |
3. 5. | Skrzyżowania z kolejami | 16 |
3. 6. | Skrzyżowania z drogami | 17 |
3. 7. | Skrajnia | 17 |
3. 8. | Urządzenia poza pasem wywłaszczenia kolejowego | 18 |
4. | Układ funkcjonalny linii | 18 |
4. 1. | Podtorze | 18 |
4. 2. | Nawierzchnia | 21 |
4. 3. | Mosty | 22 |
4. 4. | Przepusty | 24 |
4. 5. | Znaki drogowe | 25 |
4. 6. | Urządzenia bezpieczeństwa ruchu kolejowego | 25 |
4. 7. | Urządzenia związane | 25 |
4. 7. 1. | Budynki administracyjne | 25 |
4. 7. 2. | Lokomotywownie | 26 |
4. 7. 3. | Urządzenia stacyjne (perony, rampy, ogrodzenia, drogi dojazdowe, place naładunkowe i wyładunkowe) | 30 |
4. 8. | Zaopatrzenie kolei w wodę na liniach z trakcją parową | 31 |
4. 9. | Instalacje elektryczne | 32 |