Tabor:Lw-00005: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
m |
||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=b/d | |Ostatnie stacjonowanie=b/d | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |Uwagi=Kolor pomarańczowy, | + | |Uwagi=Kolor pomarańczowy, stalowe osłony z przodu i tyłu |
− | |Opis=Przebudowana w 1992 z [[Tabor:Lw-02200|WLs50-2042]]<ref name=jedn/>. Numer zakładowy 6 Huty "Jedność" w Siemianowicach Śląskich. W 1999 roku czynna, kolor pomarańczowy, | + | |Opis=Przebudowana w 1992 z [[Tabor:Lw-02200|WLs50-2042]]<ref name=jedn/>. Numer zakładowy 6 Huty "Jedność" w Siemianowicach Śląskich. W 1999 roku czynna, kolor pomarańczowy, czarne stalowe osłony z przodu i tyłu nad sprzęgami<ref name=jedn/>. Po likwidacji huty w 2003, zakupiona przez osobę prywatną i przebudowana w 2009 na rozstaw 600 mm, stacjonuje w skansenie w Rudach Raciborskich<ref name=jedn>Michał Izydorczak, ''Ostatnie lata kolei wąskotorowej Huty "Jedność"''. "Świat Kolei" 4/2010 s. 24-25</ref>. |
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Jedność|1992|2003}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|b/d|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Jedność|1992|2003}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|b/d|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|6|1992|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|6|1992|nadal}} |
Aktualna wersja na dzień 19:52, 9 maj 2024
<<< WLs50M3
WLs50M3 044
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1992
Producent
nieznany
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
WLs50-6
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
b/d
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
SW266
Stacjonowanie
Huta Jedność | 1992 | - | 2003 |
Rudy | b/d | - | b/d |
Rozstaw
620 mm | 1992 | - | 2009 |
600 mm | 2009 | - | nadal |
Oznaczenie
6 | 1992 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Kolor pomarańczowy, stalowe osłony z przodu i tyłu
Szczegółowy opis i uwagi
Przebudowana w 1992 z WLs50-2042[1]. Numer zakładowy 6 Huty "Jedność" w Siemianowicach Śląskich. W 1999 roku czynna, kolor pomarańczowy, czarne stalowe osłony z przodu i tyłu nad sprzęgami[1]. Po likwidacji huty w 2003, zakupiona przez osobę prywatną i przebudowana w 2009 na rozstaw 600 mm, stacjonuje w skansenie w Rudach Raciborskich[1].