Tabor:Lw-00047: Różnice pomiędzy wersjami
(uzup.) |
(drobne uzup.) |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
|Numer=2160 | |Numer=2160 | ||
|Rok produkcji=1971 | |Rok produkcji=1971 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=Cegielnia Podzamcze |
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
Linia 16: | Linia 16: | ||
|Opis=Cegielnia Złotoria według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009</ref>. Lokomotywa przybyła z cegielni do Płociczna w stanie sprawnym przed 2003 rokiem<ref name=sk203/>. W 2003 lokomotywa została skierowana do naprawy i zamierzano wymienić pogiętą budkę<ref name=sk203>[[Biblioteka:A-06836|"Świat Kolei" 2/2003]], s. 6</ref>. Brak informacji o ukończeniu remontu, a lokomotywa nie była używana do służby liniowej na kolei. Według informacji pracowników, kolor szary, a w 2024 roku lokomotywa nadal znajdowała się w remoncie. | |Opis=Cegielnia Złotoria według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009</ref>. Lokomotywa przybyła z cegielni do Płociczna w stanie sprawnym przed 2003 rokiem<ref name=sk203/>. W 2003 lokomotywa została skierowana do naprawy i zamierzano wymienić pogiętą budkę<ref name=sk203>[[Biblioteka:A-06836|"Świat Kolei" 2/2003]], s. 6</ref>. Brak informacji o ukończeniu remontu, a lokomotywa nie była używana do służby liniowej na kolei. Według informacji pracowników, kolor szary, a w 2024 roku lokomotywa nadal znajdowała się w remoncie. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złotoria"|1971|2001}}{{Lw stacjonowanie|Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno|2001|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złotoria"|1971|2001}}{{Lw stacjonowanie|Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno|2001|nadal}} | ||
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Cegielnia Podzamcze|b/d|nadal}} |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|nadal}} | ||
}} | }} | ||
* [[Biblioteka:A-06836]] | * [[Biblioteka:A-06836]] |
Wersja z 08:57, 11 maj 2024
<<< WLs50
WLs50 2160
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1971
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
W trakcie remontu
Aktualne oznaczenie
Cegielnia Podzamcze
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Kolej
Wigierska Kolej Wąskotorowa
Użytkownik
Wigierska Kolej Wąskotorowa
Właściciel
Wigierska Kolej Wąskotorowa
Stacjonowanie
Cegielnia "Złotoria" | 1971 | - | 2001 |
Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno | 2001 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1971 | - | nadal |
Oznaczenie
Cegielnia Podzamcze | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Kolor szary
Szczegółowy opis i uwagi
Cegielnia Złotoria według B. Pokropińskiego[1]. Lokomotywa przybyła z cegielni do Płociczna w stanie sprawnym przed 2003 rokiem[2]. W 2003 lokomotywa została skierowana do naprawy i zamierzano wymienić pogiętą budkę[2]. Brak informacji o ukończeniu remontu, a lokomotywa nie była używana do służby liniowej na kolei. Według informacji pracowników, kolor szary, a w 2024 roku lokomotywa nadal znajdowała się w remoncie.
Galeria
Źródła
- ↑ Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009
- ↑ 2,0 2,1 "Świat Kolei" 2/2003, s. 6