Tabor:Lw-00047: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(uzup.)
(drobne uzup.)
Linia 5: Linia 5:
 
|Numer=2160
 
|Numer=2160
 
|Rok produkcji=1971
 
|Rok produkcji=1971
|Ostatnie oznaczenie=brak oznaczeń
+
|Ostatnie oznaczenie=Cegielnia Podzamcze
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
Linia 16: Linia 16:
 
|Opis=Cegielnia Złotoria według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009</ref>. Lokomotywa przybyła z cegielni do Płociczna w stanie sprawnym przed 2003 rokiem<ref name=sk203/>. W 2003 lokomotywa została skierowana do naprawy i zamierzano wymienić pogiętą budkę<ref name=sk203>[[Biblioteka:A-06836|"Świat Kolei" 2/2003]], s. 6</ref>. Brak informacji o ukończeniu remontu, a lokomotywa nie była używana do służby liniowej na kolei. Według informacji pracowników, kolor szary, a w 2024 roku lokomotywa nadal znajdowała się w remoncie.
 
|Opis=Cegielnia Złotoria według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009</ref>. Lokomotywa przybyła z cegielni do Płociczna w stanie sprawnym przed 2003 rokiem<ref name=sk203/>. W 2003 lokomotywa została skierowana do naprawy i zamierzano wymienić pogiętą budkę<ref name=sk203>[[Biblioteka:A-06836|"Świat Kolei" 2/2003]], s. 6</ref>. Brak informacji o ukończeniu remontu, a lokomotywa nie była używana do służby liniowej na kolei. Według informacji pracowników, kolor szary, a w 2024 roku lokomotywa nadal znajdowała się w remoncie.
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złotoria"|1971|2001}}{{Lw stacjonowanie|Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno|2001|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złotoria"|1971|2001}}{{Lw stacjonowanie|Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno|2001|nadal}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|1971|nadal}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Cegielnia Podzamcze|b/d|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|nadal}}
 
}}
 
}}
 
* [[Biblioteka:A-06836]]
 
* [[Biblioteka:A-06836]]

Wersja z 08:57, 11 maj 2024


<<< WLs50

WLs50 2160

Stan: w trakcie remontu

Rok produkcji

1971

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

W trakcie remontu


Aktualne oznaczenie

Cegielnia Podzamcze

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Kolej

Wigierska Kolej Wąskotorowa

Użytkownik

Wigierska Kolej Wąskotorowa

Właściciel

Wigierska Kolej Wąskotorowa

Stacjonowanie

Cegielnia "Złotoria" 1971 - 2001
Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno 2001 - nadal

Rozstaw

600 mm 1971 - nadal

Oznaczenie

Cegielnia Podzamcze b/d - nadal

Dodatkowe informacje

Kolor szary

Szczegółowy opis i uwagi

Cegielnia Złotoria według B. Pokropińskiego[1]. Lokomotywa przybyła z cegielni do Płociczna w stanie sprawnym przed 2003 rokiem[2]. W 2003 lokomotywa została skierowana do naprawy i zamierzano wymienić pogiętą budkę[2]. Brak informacji o ukończeniu remontu, a lokomotywa nie była używana do służby liniowej na kolei. Według informacji pracowników, kolor szary, a w 2024 roku lokomotywa nadal znajdowała się w remoncie.

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009
  2. 2,0 2,1 "Świat Kolei" 2/2003, s. 6