Tabor:Lw-00403: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(zaczatek testowy) |
(+ oznaczenie PKP) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Lokomotywa ta została wyprodukowana 1 1967 roku dla PKP. Pierwszym przydziałem była lokomotywownia w Karczmiskach, gdzie pracowała do 1972 roku. W latach 1972-1986 przydzielona była do lokomotywowni w Pleszewie. Następnie odsprzedana do Cukrowni "Dobre", gdzie jej oznaczenie zostało zmienione na Wls150-7633. Po zakończeniu służby w cukrowni została odkupiona przez [[FPKW|Fundację Polskich Kolei Wąskotorowych]]. W 2002 roku lokomotywa została sprowadzona do Rogowa, gdzie w przez 2 lata była sporadycznie używana do lekkich prac. Coraz większy stopień wyeksploatowania wymusił wyłączenie jej z ruchu. | + | Lokomotywa ta została wyprodukowana 1 1967 roku dla PKP, gdzie otrzymała oznaczenie [[Lyd1]]-211. Pierwszym przydziałem była lokomotywownia w Karczmiskach, gdzie pracowała do 1972 roku. W latach 1972-1986 przydzielona była do lokomotywowni w Pleszewie. Następnie odsprzedana do Cukrowni "Dobre", gdzie jej oznaczenie zostało zmienione na Wls150-7633. Po zakończeniu służby w cukrowni została odkupiona przez [[FPKW|Fundację Polskich Kolei Wąskotorowych]]. W 2002 roku lokomotywa została sprowadzona do Rogowa, gdzie w przez 2 lata była sporadycznie używana do lekkich prac. Coraz większy stopień wyeksploatowania wymusił wyłączenie jej z ruchu. |
Obecnie od 2008 roku lokomotywa jest w trakcie [[Naprawa Główna|Naprawy Głównej]]. | Obecnie od 2008 roku lokomotywa jest w trakcie [[Naprawa Główna|Naprawy Głównej]]. |
Wersja z 21:15, 20 cze 2011
Lokomotywa ta została wyprodukowana 1 1967 roku dla PKP, gdzie otrzymała oznaczenie Lyd1-211. Pierwszym przydziałem była lokomotywownia w Karczmiskach, gdzie pracowała do 1972 roku. W latach 1972-1986 przydzielona była do lokomotywowni w Pleszewie. Następnie odsprzedana do Cukrowni "Dobre", gdzie jej oznaczenie zostało zmienione na Wls150-7633. Po zakończeniu służby w cukrowni została odkupiona przez Fundację Polskich Kolei Wąskotorowych. W 2002 roku lokomotywa została sprowadzona do Rogowa, gdzie w przez 2 lata była sporadycznie używana do lekkich prac. Coraz większy stopień wyeksploatowania wymusił wyłączenie jej z ruchu.
Obecnie od 2008 roku lokomotywa jest w trakcie Naprawy Głównej.