Tabor:Lw-00510: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Wycofano edycje użytkownika Paweł Niemczuk (dyskusja). Autor przywróconej wersji to PawBot.) |
m (przypis) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[V10C]]|numer_seryjny_pojazdu =250569|grafika = |rok_produkcji =1974|numer_kotła =|rok_produkcji_kotła =|ostatnia_rewizja_do =|stan =sprzedany za granicę|rok_odstawienia = |rok_złomowania =|obecne_oznaczenie =32|obecne_stacjonowanie =Ohsabanan, Szwecja|typ_silnika = |1_rozstaw_fabryczny =600 mm|2_rozstaw =|2_rozstaw_rok =|3_rozstaw =|3_rozstaw_rok =|4_rozstaw =|4_rozstaw_rok =|5_rozstaw =|5_rozstaw_rok =|1_stacjonowanie =KL Czarna Białostocka|1_okres_stacjonowania =1974-1994|2_stacjonowanie = Ohsabanan, Szwecja|2_okres_stacjonowania = od 1994|3_stacjonowanie = |3_okres_stacjonowania = |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |12_stacjonowanie = |12_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie =[[Oznaczenia przemysłowe:typ|V10C]]-569|1_rok =1974-1994|2_oznaczenie =32|2_rok =od 1994|3_oznaczenie =|3_rok =|4_oznaczenie =|4_rok =|5_oznaczenie =|5_rok =|6_oznaczenie =|6_rok=|7_oznaczenie=|7_rok=|8_oznaczenie=|8_rok=|9_oznaczenie=|9_rok=|10_oznaczenie|10_rok=|uwagi = }} | + | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[V10C]]|numer_seryjny_pojazdu =250569|grafika = |rok_produkcji =1974|numer_kotła =|rok_produkcji_kotła =|ostatnia_rewizja_do =|stan =sprzedany za granicę, sprawny |rok_odstawienia = |rok_złomowania =|obecne_oznaczenie =32|obecne_stacjonowanie =Ohsabanan, Szwecja<ref>http://www.ohsabanan.com/sv/motorlok.php</ref> |typ_silnika = |1_rozstaw_fabryczny =600 mm|2_rozstaw =|2_rozstaw_rok =|3_rozstaw =|3_rozstaw_rok =|4_rozstaw =|4_rozstaw_rok =|5_rozstaw =|5_rozstaw_rok =|1_stacjonowanie =KL Czarna Białostocka|1_okres_stacjonowania =1974-1994|2_stacjonowanie = Ohsabanan, Szwecja|2_okres_stacjonowania = od 1994|3_stacjonowanie = |3_okres_stacjonowania = |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |12_stacjonowanie = |12_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie =[[Oznaczenia przemysłowe:typ|V10C]]-569|1_rok =1974-1994|2_oznaczenie =32|2_rok =od 1994|3_oznaczenie =|3_rok =|4_oznaczenie =|4_rok =|5_oznaczenie =|5_rok =|6_oznaczenie =|6_rok=|7_oznaczenie=|7_rok=|8_oznaczenie=|8_rok=|9_oznaczenie=|9_rok=|10_oznaczenie|10_rok=|uwagi = }} |
[[Kategoria:V10C]] | [[Kategoria:V10C]] |
Wersja z 10:29, 2 lis 2015
V10C 250569 | |
Rok produkcji | 1974 |
Stan | sprzedany za granicę, sprawny
|
Obecne oznaczenie | 32 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Ohsabanan, Szwecja[1] |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
600 mm | 1974
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
KL Czarna Białostocka | 1974-1994 |
Ohsabanan, Szwecja | od 1994
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
V10C-569 | 1974-1994 |
32 | od 1994
|
' |