Tabor:Lw-00561: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (zamienił w treści „Oznaczenia taboru PKP (MW-11)” na „Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)”) |
|||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|grafika = | |grafika = | ||
|rok_produkcji = 1980 | |rok_produkcji = 1980 | ||
− | |stan = | + | |stan = odstawiona, sprzedana za granicę |
|rok_odstawienia = | |rok_odstawienia = | ||
|rok_złomowania = | |rok_złomowania = | ||
− | |obecne_oznaczenie = | + | |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd2|Lyd2]]-069 |
|obecne_stacjonowanie = | |obecne_stacjonowanie = | ||
|typ_silnika = | |typ_silnika = | ||
Linia 24: | Linia 24: | ||
|2_okres_stacjonowania = 1980-1983 | |2_okres_stacjonowania = 1980-1983 | ||
|3_stacjonowanie = Witaszyce Wąsk. | |3_stacjonowanie = Witaszyce Wąsk. | ||
− | |3_okres_stacjonowania = 1983- | + | |3_okres_stacjonowania = 1983-1994 |
− | |4_stacjonowanie = Welsh Highland Railway, Walia | + | |4_stacjonowanie = Welsh Highland Heritage Railway, Walia |
− | |4_okres_stacjonowania = od | + | |4_okres_stacjonowania = od 1994 |
|5_stacjonowanie = | |5_stacjonowanie = | ||
|5_okres_stacjonowania = | |5_okres_stacjonowania = | ||
Linia 43: | Linia 43: | ||
|2_oznaczenie = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd2|Lyd2]]-069 | |2_oznaczenie = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd2|Lyd2]]-069 | ||
|2_rok = 1983 | |2_rok = 1983 | ||
− | |3_oznaczenie = | + | |3_oznaczenie = |
− | |3_rok = | + | |3_rok = |
|4_oznaczenie = | |4_oznaczenie = | ||
|4_rok = | |4_rok = |
Wersja z 20:09, 16 paź 2015
L30H 24051 | |
Rok produkcji | 1980 |
Stan | odstawiona, sprzedana za granicę
|
Obecne oznaczenie | Lyd2-069
|
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
600 mm | 1980
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
KL Płociczno | 1980-1980 |
KL Lipa | 1980-1983 |
Witaszyce Wąsk. | 1983-1994 |
Welsh Highland Heritage Railway, Walia | od 1994
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
LP-Lyd2-08 | 1980 |
Lyd2-069 | 1983
|
Kolor niebieski, obecnie czerwony |
Zakupiona przez Lasy Państwowe z myślą o kolejach leśnych 600mm, testowana na KL Płociczno (rozejście sie szyn jeszcze na terenie szopy), potem na KL Lipa (wykolejenie na pierwszym łuku), po tych niepowodzeniach zdecydowano o odsprzedaży do PKP.
Źródła