Dyskusja:A20D-P: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Zastanawiam się, czy nie powinniśmy jednak oddzielić wagonów motorowych od doczep. Na tej stronie zostawić tylko ogólne informacje historyczne i podstawowe dane techniczne całości. Dodatkowo zrobić strony MBxd2 A20D-P i Bxhpi A20D-P (czy podobne - resztę wariacji jako przekierowania) i tam opisać poszczególne pojazdy. Zespoły jako całość praktycznie nigdy nie były eksploatowane. Poza papierami producenta każdy z członów żył własnym życiem.<br/>[[Użytkownik:2xM|2xM]] 15:10, 3 lip 2011 (CEST) | Zastanawiam się, czy nie powinniśmy jednak oddzielić wagonów motorowych od doczep. Na tej stronie zostawić tylko ogólne informacje historyczne i podstawowe dane techniczne całości. Dodatkowo zrobić strony MBxd2 A20D-P i Bxhpi A20D-P (czy podobne - resztę wariacji jako przekierowania) i tam opisać poszczególne pojazdy. Zespoły jako całość praktycznie nigdy nie były eksploatowane. Poza papierami producenta każdy z członów żył własnym życiem.<br/>[[Użytkownik:2xM|2xM]] 15:10, 3 lip 2011 (CEST) | ||
+ | : Jak dla mnie te wagony pod względem konstrukcyjnym są prawie tym samym z tym, że jeden ma po prostu silnik i całą resztę z nim związaną. Po co opisywać dwa razy w dwóch artykułach te same zagadnienia konstrukcji? Opis trzeba zrobić ogólnie o konstrukcji i potem jeszcze o szczegółach wagonu motorowego i doczepnego. Oczywiście po za tym historia, użytkownicy itp. [[Użytkownik:Ptr|Ptr]] 00:59, 5 lip 2011 (CEST) |
Wersja z 22:59, 4 lip 2011
Zastanawiam się, czy nie powinniśmy jednak oddzielić wagonów motorowych od doczep. Na tej stronie zostawić tylko ogólne informacje historyczne i podstawowe dane techniczne całości. Dodatkowo zrobić strony MBxd2 A20D-P i Bxhpi A20D-P (czy podobne - resztę wariacji jako przekierowania) i tam opisać poszczególne pojazdy. Zespoły jako całość praktycznie nigdy nie były eksploatowane. Poza papierami producenta każdy z członów żył własnym życiem.
2xM 15:10, 3 lip 2011 (CEST)
- Jak dla mnie te wagony pod względem konstrukcyjnym są prawie tym samym z tym, że jeden ma po prostu silnik i całą resztę z nim związaną. Po co opisywać dwa razy w dwóch artykułach te same zagadnienia konstrukcji? Opis trzeba zrobić ogólnie o konstrukcji i potem jeszcze o szczegółach wagonu motorowego i doczepnego. Oczywiście po za tym historia, użytkownicy itp. Ptr 00:59, 5 lip 2011 (CEST)