Tabor:Lw-00110: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (automatyczne sprzątanie kodu) |
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Typ=L45H | ||
+ | |Numer=20713 | ||
+ | |Rok produkcji=1968 | ||
+ | |Stan=Złom | ||
+ | |Rok złomowania=1991 | ||
+ | |Ostatnie oznaczenie=HK-Lxd2-21 | ||
+ | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Huta Kościuszko | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | ||
+ | |Opis=Według zachowanych źródeł lokomotywa posiadała podwójne oznaczenie: HK-Lxd2-21 oraz Lxd2-8-3. | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1968|1991}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-8-3|1968|1991}}{{Lw oznaczenie|HK-Lxd2-21|1968|1991}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1968|1968}}{{Lw stacjonowanie|Huta Kościuszko|1968|1991}} | ||
+ | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 20713 |grafika = |rok_produkcji = 1968 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = złom |rok_odstawienia = |rok_złomowania = 1991 |obecne_oznaczenie = |obecne_stacjonowanie = |typ_silnika = [[silnik MB 836 Bb|MB 836 Bb]] Maybach |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Bytom Rozbark |1_okres_stacjonowania = 1968-1968 |2_stacjonowanie = Huta Kościuszko |2_okres_stacjonowania = 1968-1991 |3_stacjonowanie = |3_okres_stacjonowania = |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-8-3 |1_rok = 1968-1991 |2_oznaczenie = [[Oznaczenia przemysłowe:zakład|HK]]-[[Oznaczenia przemysłowe:seria|Lxd2]]-21 |2_rok = 1968-1991 |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 20713 |grafika = |rok_produkcji = 1968 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = złom |rok_odstawienia = |rok_złomowania = 1991 |obecne_oznaczenie = |obecne_stacjonowanie = |typ_silnika = [[silnik MB 836 Bb|MB 836 Bb]] Maybach |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Bytom Rozbark |1_okres_stacjonowania = 1968-1968 |2_stacjonowanie = Huta Kościuszko |2_okres_stacjonowania = 1968-1991 |3_stacjonowanie = |3_okres_stacjonowania = |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-8-3 |1_rok = 1968-1991 |2_oznaczenie = [[Oznaczenia przemysłowe:zakład|HK]]-[[Oznaczenia przemysłowe:seria|Lxd2]]-21 |2_rok = 1968-1991 |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} | ||
[[Kategoria:L45H]] | [[Kategoria:L45H]] |
Wersja z 22:50, 29 maj 2017
<<< L45H
L45H 20713
Stan: złom
Rok produkcji
1968
Stan
Złom
Rok złomowania
1991
Ostatnie oznaczenie
HK-Lxd2-21
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Huta Kościuszko
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Stacjonowanie
Bytom Rozbark | 1968 | - | 1968 |
Huta Kościuszko | 1968 | - | 1991 |
Rozstaw
785 mm | 1968 | - | 1991 |
Oznaczenie
Lxd2-8-3 | 1968 | - | 1991 |
HK-Lxd2-21 | 1968 | - | 1991 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Według zachowanych źródeł lokomotywa posiadała podwójne oznaczenie: HK-Lxd2-21 oraz Lxd2-8-3.
Galeria
Źródła
L45H 20713 | |
Rok produkcji | 1968 |
Stan | złom |
Rok złomowania | 1991
|
Obecny (ostatni) typ silnika | MB 836 Bb Maybach |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1968
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Bytom Rozbark | 1968-1968 |
Huta Kościuszko | 1968-1991
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-8-3 | 1968-1991 |
HK-Lxd2-21 | 1968-1991
|
' |