Tabor:Lw-00184: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (automatyczne sprzątanie kodu) |
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| + | {{Lw metryka pojazdu | ||
| + | |Typ=L45H | ||
| + | |Numer=23116 | ||
| + | |Grafika=Lxd2-369-bytkow.jpg | ||
| + | |Opis grafiki=Lxd2-369 z pociągiem przejeżdża przez stację Bytków | ||
| + | |Rok produkcji=1976 | ||
| + | |Stan=Odstawiona | ||
| + | |Rok odstawienia=2015 | ||
| + | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-369 | ||
| + | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
| + | |Ostatnie stacjonowanie=Gniezno Wąskotorowe | ||
| + | |Ostatni typ silnika=Wola 71H12A | ||
| + | |Kolej=Gnieźnieńska Kolej Dojazdowa | ||
| + | |Opis=Spłonęła 08.08.2015 <ref>http://www.gniezno24.com/component/k2/item/4589-pozar-w-lokomotywie </ref>, brak szczegółowej ekspertyzy co do stanu lokomotywy. | ||
| + | |Foto1=Lxd2-369-elcho.jpg | ||
| + | |Opis1=Lxd2-369 z ładownym pociągiem zbliża się do elektrowni Chorzów. W tle wykop linii normalnotorowej Chorzów Miasto-Chorzów Stary. Foto J.Halor 11.03.1998 | ||
| + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1976|2001}}{{Lw rozstaw|750 mm|2001|nadal}} | ||
| + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-369|1976|nadal}} | ||
| + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1977|2001}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2001|nadal}} | ||
| + | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 23116 |grafika = [[Plik:Lxd2-369-bytkow.jpg|290px]]|rok_produkcji = 1976 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = odstawiona|rok_odstawienia = 2015 |rok_złomowania = |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-369 |obecne_stacjonowanie = Gniezno Wąsk. |typ_silnika = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |2_rozstaw = 750 mm |2_rozstaw_rok = 2001 |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Bytom Karb Wąsk. |1_okres_stacjonowania = 1977-2001 |2_stacjonowanie = Gniezno Wąsk. |2_okres_stacjonowania = od 2001 |3_stacjonowanie = |3_okres_stacjonowania = |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-369 |1_rok = od 1976 |2_oznaczenie = |2_rok = |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 23116 |grafika = [[Plik:Lxd2-369-bytkow.jpg|290px]]|rok_produkcji = 1976 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = odstawiona|rok_odstawienia = 2015 |rok_złomowania = |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-369 |obecne_stacjonowanie = Gniezno Wąsk. |typ_silnika = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |2_rozstaw = 750 mm |2_rozstaw_rok = 2001 |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Bytom Karb Wąsk. |1_okres_stacjonowania = 1977-2001 |2_stacjonowanie = Gniezno Wąsk. |2_okres_stacjonowania = od 2001 |3_stacjonowanie = |3_okres_stacjonowania = |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-369 |1_rok = od 1976 |2_oznaczenie = |2_rok = |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} | ||
Wersja z 23:17, 6 cze 2017
<<< L45H
L45H 23116
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1976
Stan
Odstawiona
Rok odstawienia
2015
Aktualne oznaczenie
Lxd2-369
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Gniezno Wąskotorowe
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola 71H12A
Kolej
Gnieźnieńska Kolej Dojazdowa
Stacjonowanie
| Bytom Karb Wąskotorowy | 1977 | - | 2001 |
| Gniezno Wąskotorowe | 2001 | - | nadal |
Rozstaw
| 785 mm | 1976 | - | 2001 |
| 750 mm | 2001 | - | nadal |
Oznaczenie
| Lxd2-369 | 1976 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Spłonęła 08.08.2015 [1], brak szczegółowej ekspertyzy co do stanu lokomotywy.
Galeria
| L45H 23116 | |
| Rok produkcji | 1976 |
| Stan | odstawiona |
| Rok odstawienia | 2015 |
| Obecne oznaczenie | Lxd2-369 |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Gniezno Wąsk. |
| Obecny (ostatni) typ silnika | 71H12A Wola |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 785 mm | 1976 |
| 750 mm | 2001
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Bytom Karb Wąsk. | 1977-2001 |
| Gniezno Wąsk. | od 2001
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| Lxd2-369 | od 1976
|
| ' | |
Spłonęła 08.08.2015 [1], brak szczegółowej ekspertyzy co do stanu lokomotywy.