Tabor:Lw-00280: Różnice pomiędzy wersjami
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re) |
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| + | {{Lw metryka pojazdu | ||
| + | |Typ=L45H | ||
| + | |Numer=24849 | ||
| + | |Rok produkcji=1983 | ||
| + | |Grafika=Obraz137am.jpg | ||
| + | |Stan=Wrak | ||
| + | |Rok odstawienia=2001 | ||
| + | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-249 | ||
| + | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
| + | |Ostatnie stacjonowanie=Rogów Towarowy Wąskotorowy | ||
| + | |Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | ||
| + | |Kolej=Rogowska Kolej Dojazdowa | ||
| + | |Opis=Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''24849''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1983. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-249'''. Została przydzielona do pracy na [[Kolej Rogowska|Rogowskiej Kolei Dojazdowej]], gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Jako jedyna ze znajdujących się obecnie w Rogowie lokomotyw tego typu nie została poddana modernizacji przez wymianę jednostki napędowej i ma jeszcze oryginalny silnik Maybach. Została odstawiona w roku 2001, gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych. Nie została jednak przekazana nowemu zarządcy kolei, przez co pozostała bez opieki. W konsekwencji lokomotywa jest obecnie w znacznym stopniu niekompletna. | ||
| + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1983|nadal}} | ||
| + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-249|1984|nadal}} | ||
| + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rogów Towarowy Wąskotorowy|1984|nadal}} | ||
| + | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox | {{Przebieg służby Infobox | ||
|typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | ||
Wersja z 00:18, 7 lip 2017
<<< L45H
L45H 24849
Stan: wrak
Rok produkcji
1983
Stan
Wrak
Rok odstawienia
2001
Aktualne oznaczenie
Lxd2-249
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rogów Towarowy Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Kolej
Rogowska Kolej Dojazdowa
Stacjonowanie
| Rogów Towarowy Wąskotorowy | 1984 | - | nadal |
Rozstaw
| 750 mm | 1983 | - | nadal |
Oznaczenie
| Lxd2-249 | 1984 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 24849 została wyprodukowana dla PKP w roku 1983. Nadano jej oznaczenie Lxd2-249. Została przydzielona do pracy na Rogowskiej Kolei Dojazdowej, gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Jako jedyna ze znajdujących się obecnie w Rogowie lokomotyw tego typu nie została poddana modernizacji przez wymianę jednostki napędowej i ma jeszcze oryginalny silnik Maybach. Została odstawiona w roku 2001, gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych. Nie została jednak przekazana nowemu zarządcy kolei, przez co pozostała bez opieki. W konsekwencji lokomotywa jest obecnie w znacznym stopniu niekompletna.
Galeria
Źródła
| L45H 24849 | |
| Rok produkcji | 1983 |
| Stan | odstawiony (wrak) |
| Rok odstawienia | 2001 |
| Obecne oznaczenie | Lxd2-249 |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Rogów Towarowy Wąskotorowy |
| Obecny (ostatni) typ silnika | Maybach |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 750mm | 1983
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Rogów Towarowy Wąskotorowy | od 1984
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| Lxd2-249 | 1984
|
| ' | |
Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 24849 została wyprodukowana dla PKP w roku 1983. Nadano jej oznaczenie Lxd2-249. Została przydzielona do pracy na Rogowskiej Kolei Dojazdowej, gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Jako jedyna ze znajdujących się obecnie w Rogowie lokomotyw tego typu nie została poddana modernizacji przez wymianę jednostki napędowej i ma jeszcze oryginalny silnik Maybach. Została odstawiona w roku 2001, gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych. Nie została jednak przekazana nowemu zarządcy kolei, przez co pozostała bez opieki. W konsekwencji lokomotywa jest obecnie w znacznym stopniu niekompletna.
Źródła