Tabor:Lw-00284: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | |Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | ||
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | |Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | ||
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1983| | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1983|1997}} |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-253|1983| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-253|1983|1997}} |
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|1984|1990}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1990|1997}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|1984|1990}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1990|1997}} | ||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− |
Wersja z 00:43, 7 lip 2017
<<< L45H
L45H 24853
Stan: złom
Rok produkcji
1983
Stan
Złom
Rok złomowania
1997
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-253
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Krośniewice
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Stacjonowanie
Sompolno | 1984 | - | 1990 |
Krośniewice | 1990 | - | 1997 |
Rozstaw
750 mm | 1983 | - | 1997 |
Oznaczenie
Lxd2-253 | 1983 | - | 1997 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła