Tabor:Lw-00341: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
| Linia 14: | Linia 14: | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Bobrek|1965|1982}}{{Lw stacjonowanie|Huta Zygmunt|1982|1999}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Bobrek|1965|1982}}{{Lw stacjonowanie|Huta Zygmunt|1982|1999}} | ||
}} | }} | ||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
Wersja z 20:08, 30 lip 2017
<<< WLs150
WLs150 7076
Stan: złom
Rok produkcji
1965
Stan
Złom
Rok złomowania
1999
Ostatnie oznaczenie
WLs150-7076
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Huta Zygmunt
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola SDSR150
Stacjonowanie
| Huta Bobrek | 1965 | - | 1982 |
| Huta Zygmunt | 1982 | - | 1999 |
Rozstaw
| 785 mm | 1965 | - | 1999 |
Oznaczenie
| WLs150-7076 | 1965 | - | 1999 |
| 2 | 1982 | - | 1999 |
Dodatkowe informacje
W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 2
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła