Tabor:Lw-00385: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Dobre|1967|2002}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|2002|2008}}{{Lw stacjonowanie|Mława|2008|20xx}}{{Lw stacjonowanie|Przasnysz|20xx|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Dobre|1967|2002}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|2002|2008}}{{Lw stacjonowanie|Mława|2008|20xx}}{{Lw stacjonowanie|Przasnysz|20xx|nadal}} | ||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Wersja z 21:29, 2 sie 2017
<<< WLs150
WLs150 7615
Stan: sprawna
Rok produkcji
1967
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
WLs150-7615
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Przasnysz
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola 5DSR150
Kolej
Mławska Kolej Dojazdowa
Stacjonowanie
Cukrownia Dobre | 1967 | - | 2002 |
Krośniewice | 2002 | - | 2008 |
Mława | 2008 | - | 20xx |
Przasnysz | 20xx | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1967 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs150-7215 | 1967 | - | nadal |
6 | 1967 | - | 2002 |
Dodatkowe informacje
W Cukrowni Dobre nr zakładowy 6
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła