Tabor:Lw-00403: Różnice pomiędzy wersjami
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 17: | Linia 17: | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1967|1972}}{{Lw stacjonowanie|Pleszew Wąskotorowy|1972|1986}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Dobre|1986|2002}}{{Lw stacjonowanie|Rogów Towarowy Wąskotorowy|2002|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1967|1972}}{{Lw stacjonowanie|Pleszew Wąskotorowy|1972|1986}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Dobre|1986|2002}}{{Lw stacjonowanie|Rogów Towarowy Wąskotorowy|2002|nadal}} | ||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Wersja z 01:51, 3 sie 2017
<<< WLs150
WLs150 7633
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1967
Stan
Odstawiona
Rok odstawienia
2004
Aktualne oznaczenie
Lyd1-211
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rogów Towarowy Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola 5DSR150
Kolej
Rogowska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych
Stacjonowanie
Karczmiska | 1967 | - | 1972 |
Pleszew Wąskotorowy | 1972 | - | 1986 |
Cukrownia Dobre | 1986 | - | 2002 |
Rogów Towarowy Wąskotorowy | 2002 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1967 | - | nadal |
Oznaczenie
Lyd1-211 | 1967 | - | 1986 |
WLs150-7633 | 1986 | - | 2002 |
Lyd1-211 | 2002 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa ta została wyprodukowana w 1967 roku dla PKP, gdzie otrzymała oznaczenie Lyd1-211. Pierwszym przydziałem była lokomotywownia w Karczmiskach, gdzie pracowała do 1972 roku. W latach 1972-1986 przydzielona była do lokomotywowni w Pleszewie. Następnie odsprzedana do Cukrowni "Dobre", gdzie jej oznaczenie zostało zmienione na WLs150-7633. Po zakończeniu służby w cukrowni została odkupiona przez Fundację Polskich Kolei Wąskotorowych. W 2002 roku lokomotywa została sprowadzona do Rogowa, gdzie w przez 2 lata była sporadycznie używana do lekkich prac. Coraz większy stopień wyeksploatowania wymusił wyłączenie jej z ruchu.
Galeria
Źródła