Tabor:Lw-00408: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza)
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
Linia 13: Linia 13:
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1967|1973}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1973|1975}}{{Lw stacjonowanie|Września Wąskotorowa|1975|1977}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|1977|1978}}{{Lw stacjonowanie|Września Wąskotorowa|1978|1978}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1978|1988}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|1988|1988}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1988|1998}}{{Lw stacjonowanie|Opalenica Wąskotorowa|1998|2005}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1967|1973}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1973|1975}}{{Lw stacjonowanie|Września Wąskotorowa|1975|1977}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|1977|1978}}{{Lw stacjonowanie|Września Wąskotorowa|1978|1978}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1978|1988}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|1988|1988}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1988|1998}}{{Lw stacjonowanie|Opalenica Wąskotorowa|1998|2005}}
 
}}
 
}}
{{Przebieg służby Infobox
 
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs150]]
 
|numer_seryjny_pojazdu    = 7638
 
|grafika                  =
 
|rok_produkcji            = 1967
 
|stan                    = złom
 
|rok_odstawienia          =
 
|rok_złomowania          = 2005
 
|obecne_oznaczenie        =
 
|obecne_stacjonowanie    =
 
|typ_silnika              = [[silnik 5DSR150|5DSR150]] Wola
 
|1_rozstaw_fabryczny      = 750 mm
 
|2_rozstaw                =
 
|2_rozstaw_rok            =
 
|3_rozstaw                =
 
|3_rozstaw_rok            =
 
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Krośniewice
 
|1_okres_stacjonowania    = 1967-1973
 
|2_stacjonowanie          = Śmigiel
 
|2_okres_stacjonowania    = 1973-1975
 
|3_stacjonowanie          = Września Wąsk.
 
|3_okres_stacjonowania    = 1975-1977
 
|4_stacjonowanie          = Gniezno Wąsk.
 
|4_okres_stacjonowania    = 1977-1978
 
|5_stacjonowanie          = Września Wąsk.
 
|5_okres_stacjonowania    = 1978-1978
 
|6_stacjonowanie          = Krośniewice
 
|6_okres_stacjonowania    = 1978-1988
 
|7_stacjonowanie          = Gniezno Wąsk.
 
|7_okres_stacjonowania    = 1988-1988
 
|8_stacjonowanie          = Krośniewice
 
|8_okres_stacjonowania    = 1988-1998
 
|9_stacjonowanie          = Opalenica Wąsk.
 
|9_okres_stacjonowania    = 1998-2005
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Lyd1]]-216
 
|1_rok                    = 1967
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
}}
 
 
== Źródła ==
 
* http://www.tabor.wask.pl/ [[Kategoria:WLs150]]
 

Wersja z 02:15, 3 sie 2017


<<< WLs150

WLs150 7638

Stan: złom

Rok produkcji

1967


Stan

Złom

Rok złomowania

2005

Ostatnie oznaczenie

Lyd1-216

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Opalenica Wąskotorowa

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola 5DSR150

Stacjonowanie

Krośniewice 1967 - 1973
Śmigiel 1973 - 1975
Września Wąskotorowa 1975 - 1977
Gniezno Wąskotorowe 1977 - 1978
Września Wąskotorowa 1978 - 1978
Krośniewice 1978 - 1988
Gniezno Wąskotorowe 1988 - 1988
Krośniewice 1988 - 1998
Opalenica Wąskotorowa 1998 - 2005

Rozstaw

750 mm 1967 - 2005

Oznaczenie

Lyd1-216 1967 - 2005

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła