Tabor:Lw-00449: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 17: | Linia 17: | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Zabrze"|1971|1990}}{{Lw stacjonowanie|Zakłady Azotowe w Chorzowie|1990|1994}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|1994|2005}}{{Lw stacjonowanie|Stanica|2005|2008}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2008|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Zabrze"|1971|1990}}{{Lw stacjonowanie|Zakłady Azotowe w Chorzowie|1990|1994}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|1994|2005}}{{Lw stacjonowanie|Stanica|2005|2008}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2008|nadal}} | ||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Wersja z 10:42, 9 sie 2017
<<< WLs180
WLs180 15
Stan: sprawna
Rok produkcji
1971
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
WLs180-15
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rudy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola 6R1416
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
Stacjonowanie
Kopalnia Węgla Kamiennego "Zabrze" | 1971 | - | 1990 |
Zakłady Azotowe w Chorzowie | 1990 | - | 1994 |
Rudy | 1994 | - | 2005 |
Stanica | 2005 | - | 2008 |
Rudy | 2008 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1971 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs180-15 | 1971 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
- Data pierwszego przybycia do Rud jedynie przypuszczalna. Bez wątpienia lokomotywa była w Rudach w roku 2000. Data powrotu lokomotywy do Rud ze Stanicy jedynie przypuszczalna.
- W latach 1983-1990 lokomotywa była własnością Przedsiębiorstwa Transportu Kolejowego i Gospodarki Kamieniem w Zabrzu (PTKiGK Zabrze)
Galeria
Źródła