Tabor:Lw-00561: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza)
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
Linia 15: Linia 15:
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Płociczno|1980|1980}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Lipa|1980|1983}}{{Lw stacjonowanie|Witaszyce Wąskotorowe|1983|1994}}{{Lw stacjonowanie|Welsh Highland Heritage Railway|1994|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Płociczno|1980|1980}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Lipa|1980|1983}}{{Lw stacjonowanie|Witaszyce Wąskotorowe|1983|1994}}{{Lw stacjonowanie|Welsh Highland Heritage Railway|1994|nadal}}
 
}}
 
}}
{{Przebieg służby Infobox
 
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L30H]]
 
|numer_seryjny_pojazdu    = 24051
 
|grafika                  =
 
|rok_produkcji            = 1980
 
|stan                    = odstawiona, sprzedana za granicę
 
|rok_odstawienia          =
 
|rok_złomowania          =
 
|obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd2|Lyd2]]-069
 
|obecne_stacjonowanie    =
 
|typ_silnika              =
 
|1_rozstaw_fabryczny      = 600 mm
 
|2_rozstaw                =
 
|2_rozstaw_rok            =
 
|3_rozstaw                =
 
|3_rozstaw_rok            =
 
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = KL Płociczno
 
|1_okres_stacjonowania    = 1980-1980
 
|2_stacjonowanie          = KL Lipa
 
|2_okres_stacjonowania    = 1980-1983
 
|3_stacjonowanie          = Witaszyce Wąsk.
 
|3_okres_stacjonowania    = 1983-1994
 
|4_stacjonowanie          = Welsh Highland Heritage Railway, Walia
 
|4_okres_stacjonowania    = od 1994
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Koleje Leśne Lasów Państwowych|LP]]-[[Oznaczenia przemysłowe:seria|Lyd2]]-08
 
|1_rok                    = 1980
 
|2_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd2|Lyd2]]-069
 
|2_rok                    = 1983
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    = Kolor niebieski, obecnie czerwony
 
}}
 
 
Zakupiona przez Lasy Państwowe z myślą o kolejach leśnych 600mm, testowana na KL Płociczno (rozejście sie szyn jeszcze na terenie szopy), potem na KL Lipa (wykolejenie na pierwszym łuku), po tych niepowodzeniach zdecydowano o odsprzedaży do PKP.
 
 
== Źródła ==
 
* http://www.tabor.wask.pl/
 
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
 
 
[[Kategoria:L30H]]
 

Wersja z 23:57, 18 sie 2017


<<< L30H

L30H 24051

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1980


Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

Lyd2-069

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Welsh Highland Heritage Railway

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Kolej

Welsh Highland Heritage Railway

Stacjonowanie

Kolej Leśna Płociczno 1980 - 1980
Kolej Leśna Lipa 1980 - 1983
Witaszyce Wąskotorowe 1983 - 1994
Welsh Highland Heritage Railway 1994 - nadal

Rozstaw

600 mm 1980 - nadal

Oznaczenie

LP-Lyd2-08 1980 - 1983
Lyd2-069 1983 - nadal

Dodatkowe informacje

Kolor niebieski, dawniej czerwony

Szczegółowy opis i uwagi

Zakupiona przez Lasy Państwowe z myślą o kolejach leśnych 600mm, testowana na KL Płociczno (rozejście sie szyn jeszcze na terenie szopy), potem na KL Lipa (wykolejenie na pierwszym łuku), po tych niepowodzeniach zdecydowano o odsprzedaży do PKP.

Galeria

Źródła