Tabor:Lw-00561: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Płociczno|1980|1980}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Lipa|1980|1983}}{{Lw stacjonowanie|Witaszyce Wąskotorowe|1983|1994}}{{Lw stacjonowanie|Welsh Highland Heritage Railway|1994|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Płociczno|1980|1980}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Lipa|1980|1983}}{{Lw stacjonowanie|Witaszyce Wąskotorowe|1983|1994}}{{Lw stacjonowanie|Welsh Highland Heritage Railway|1994|nadal}} | ||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Wersja z 23:57, 18 sie 2017
<<< L30H
L30H 24051
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1980
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
Lyd2-069
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Welsh Highland Heritage Railway
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Kolej
Welsh Highland Heritage Railway
Stacjonowanie
Kolej Leśna Płociczno | 1980 | - | 1980 |
Kolej Leśna Lipa | 1980 | - | 1983 |
Witaszyce Wąskotorowe | 1983 | - | 1994 |
Welsh Highland Heritage Railway | 1994 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1980 | - | nadal |
Oznaczenie
LP-Lyd2-08 | 1980 | - | 1983 |
Lyd2-069 | 1983 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Kolor niebieski, dawniej czerwony
Szczegółowy opis i uwagi
Zakupiona przez Lasy Państwowe z myślą o kolejach leśnych 600mm, testowana na KL Płociczno (rozejście sie szyn jeszcze na terenie szopy), potem na KL Lipa (wykolejenie na pierwszym łuku), po tych niepowodzeniach zdecydowano o odsprzedaży do PKP.
Galeria
Źródła