Tabor:Lw-00221: Różnice pomiędzy wersjami
(minus stary szablon) |
(plus foto) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=24074 | |Numer=24074 | ||
− | |||
− | |||
|Rok produkcji=1980 | |Rok produkcji=1980 | ||
+ | |Grafika=Lxd2-372-siemianowicka.jpg | ||
+ | |Opis grafiki=Lxd2-372 na wiadukcie nad ulicą Siemianowicką w roku 1999. Pod wiaduktem wagon tramwajowy typu 105Na na linii nr 8 zmierza w kierunku Dąbrówki Wielkiej - dzielnicy Piekar Śląskich. Obecnie ani wiadukt, ani linia tramwajowa, ani lokomotywa już nie istnieją. | ||
|Stan=Złom | |Stan=Złom | ||
− | |||
|Rok złomowania=2011 | |Rok złomowania=2011 | ||
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-372 | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-372 | ||
Linia 16: | Linia 15: | ||
W roku 2007 silnik z tej maszyny otrzymała Lxd2-352. | W roku 2007 silnik z tej maszyny otrzymała Lxd2-352. | ||
W lutym roku 2011 została zastąpiona znajdującą się w znacznie lepszym stanie technicznym (sprawna przekładnia nawrotna, sprawny silnik) zakupioną od firmy handlującej złomem i sprowadzoną z Piotrkowa Trybunalskiego lokomotywą Lxd2-322, która następnie otrzymała oznaczenie Lxd2-372'. | W lutym roku 2011 została zastąpiona znajdującą się w znacznie lepszym stanie technicznym (sprawna przekładnia nawrotna, sprawny silnik) zakupioną od firmy handlującej złomem i sprowadzoną z Piotrkowa Trybunalskiego lokomotywą Lxd2-322, która następnie otrzymała oznaczenie Lxd2-372'. | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1980|2011}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-372|1980|2011}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1980|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|2011}} | ||
|Foto1=Lxd2372-lyd1308-warsztaty.jpg | |Foto1=Lxd2372-lyd1308-warsztaty.jpg | ||
|Opis1=Lxd2-372 i Lyd1-308 na terenie Warsztatów Naprawczych GKW w Bytomiu-Rozbarku. Foto: Jakub Halor, maj 1999 | |Opis1=Lxd2-372 i Lyd1-308 na terenie Warsztatów Naprawczych GKW w Bytomiu-Rozbarku. Foto: Jakub Halor, maj 1999 | ||
|Foto2=DSC01360am3.JPG | |Foto2=DSC01360am3.JPG | ||
|Opis2=Lxd2-372 odstawiona na terenie stacji Bytom Karb Wąskotorowy | |Opis2=Lxd2-372 odstawiona na terenie stacji Bytom Karb Wąskotorowy | ||
− | | | + | |Foto3=31bm3.jpg |
− | | | + | |Opis3=Lxd2-372 manewruje na stacji Miasteczko Śląskie Wąskotorowe |
− | |||
}} | }} |
Wersja z 20:09, 21 wrz 2017
<<< L45H
L45H 24074
Stan: złom
Lxd2-372 na wiadukcie nad ulicą Siemianowicką w roku 1999. Pod wiaduktem wagon tramwajowy typu 105Na na linii nr 8 zmierza w kierunku Dąbrówki Wielkiej - dzielnicy Piekar Śląskich. Obecnie ani wiadukt, ani linia tramwajowa, ani lokomotywa już nie istnieją.
Rok produkcji
1980
Stan
Złom
Rok złomowania
2011
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-372
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Bytom Karb Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Stacjonowanie
Maciejkowice | 1980 | - | 1989 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 1989 | - | 2011 |
Rozstaw
785 mm | 1980 | - | 2011 |
Oznaczenie
Lxd2-372 | 1980 | - | 2011 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
W roku 2002 lokomotywa została przekazana przez Dyrekcję Kolei Dojazdowych miastu Bytom na własność. W latach 2002 - 2005 prowadziła znaczną część pociągów rozkładowych i dodatkowych uruchamianych przez SGKW. W roku 2005 w wyniku nieumiejętnej obsługi (zmiana położenia nawrotnika przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu) doznała poważnej usterki przekładni nawrotnej i w wyniku braku możliwości technicznych i finansowych niezbędnych do dokonania koniecznej naprawy została odstawiona. W roku 2007 silnik z tej maszyny otrzymała Lxd2-352. W lutym roku 2011 została zastąpiona znajdującą się w znacznie lepszym stanie technicznym (sprawna przekładnia nawrotna, sprawny silnik) zakupioną od firmy handlującej złomem i sprowadzoną z Piotrkowa Trybunalskiego lokomotywą Lxd2-322, która następnie otrzymała oznaczenie Lxd2-372'.