Tabor:Lw-00184: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
|||
Linia 2: | Linia 2: | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=23116 | |Numer=23116 | ||
+ | |Rok produkcji=1976 | ||
|Grafika=Lxd2-369-bytkow.jpg | |Grafika=Lxd2-369-bytkow.jpg | ||
|Opis grafiki=Lxd2-369 z pociągiem przejeżdża przez stację Bytków | |Opis grafiki=Lxd2-369 z pociągiem przejeżdża przez stację Bytków | ||
− | |||
|Stan=Odstawiona | |Stan=Odstawiona | ||
|Rok odstawienia=2015 | |Rok odstawienia=2015 | ||
Linia 12: | Linia 12: | ||
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A | |Ostatni typ silnika=Wola 71H12A | ||
|Kolej=Gnieźnieńska Kolej Dojazdowa | |Kolej=Gnieźnieńska Kolej Dojazdowa | ||
− | |Opis= | + | |Opis=Zapaliła się 08.08.2015 <ref>http://www.gniezno24.com/component/k2/item/4589-pozar-w-lokomotywie </ref>, brak szczegółowej ekspertyzy co do stanu lokomotywy. Stan określany jest jako "możliwy do naprawy". |
− | |||
− | |||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1976|2001}}{{Lw rozstaw|750 mm|2001|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1976|2001}}{{Lw rozstaw|750 mm|2001|nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-369|1976|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-369|1976|nadal}} | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1977|2001}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2001|nadal}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|20.01.1977|2001}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|03.07.2001|nadal}} |
}} | }} |
Wersja z 16:53, 11 paź 2017
<<< L45H
L45H 23116
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1976
Stan
Odstawiona
Rok odstawienia
2015
Aktualne oznaczenie
Lxd2-369
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Gniezno Wąskotorowe
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola 71H12A
Kolej
Gnieźnieńska Kolej Dojazdowa
Stacjonowanie
Bytom Karb Wąskotorowy | 20.01.1977 | - | 2001 |
Gniezno Wąskotorowe | 03.07.2001 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1976 | - | 2001 |
750 mm | 2001 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-369 | 1976 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Zapaliła się 08.08.2015 [1], brak szczegółowej ekspertyzy co do stanu lokomotywy. Stan określany jest jako "możliwy do naprawy".