Tabor:Lw-00625: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Typ=A20D-P |Numer=nieznany |Rok produkcji=1986 |Stan=Wrak |Rok odstawienia=2004 |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-226 |Ostatni rozstaw=nieznany |Ostatnie...") |
m (drobne techniczne) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
|Typ=A20D-P | |Typ=A20D-P | ||
− | |Numer= | + | |Numer=?(226) |
|Rok produkcji=1986 | |Rok produkcji=1986 | ||
|Stan=Wrak | |Stan=Wrak |
Wersja z 14:56, 22 lis 2017
<<< A20D-P
A20D-P ?(226)
Stan: wrak
Rok produkcji
1986
Stan
Wrak
Rok odstawienia
2004
Aktualne oznaczenie
MBxd2-226
Aktualny rozstaw
nieznany
Aktualne miejsce stacjonowania
Crişcior (Rumunia)
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
CFI Crişcior
Użytkownik
-
Właściciel
CFI Crişcior
Stacjonowanie
Opalenica Wąskotorowa | 1986 | - | 1996 |
Śmigiel | 1996 | - | 2003 |
Środa Wielkopolska Wąskotorowa | 2003 | - | 2004 |
Crişcior (Rumunia) | 2004 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1986 | - | ? |
Oznaczenie
MBxd2-226 | 1986 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla.
Szczegółowy opis i uwagi
Sprzedany w 2004 roku do Rumunii, gdzie został odstawiony i nieużywany. Stan aktualny nieznany, ale zdjęcia sprzed kilku lat wskazują, że to wrak w stanie niewiele lepszym niż krośniewickie. Długo uważało się, że był to 228. W rzeczywistości popełniono błąd. Na prawdziwym 228 naniesiono numer 226, a prawdziwy 226 stoi w Rumunii uznawany we wszystkich spisach za 228.
Galeria
Źródła