Tabor:Lw-00623: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Typ=A20D-P |Numer=nieznany |Rok produkcji=1986 |Stan=W trakcie remontu |Rok odstawienia=2008 |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-228 |Ostatni rozstaw=750 mm...") |
m (drobne techniczne) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
|Typ=A20D-P | |Typ=A20D-P | ||
− | |Numer= | + | |Numer=?(224) |
|Rok produkcji=1986 | |Rok produkcji=1986 | ||
|Stan=W trakcie remontu | |Stan=W trakcie remontu |
Wersja z 14:56, 22 lis 2017
<<< A20D-P
A20D-P ?(224)
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1986
Stan
W trakcie remontu
Rok odstawienia
2008
Aktualne oznaczenie
MBxd2-228
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Krośniewice
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Krośniewicka Kolej Dojazdowa
Użytkownik
?
Właściciel
?
Stacjonowanie
Krośniewice | 1986 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1986 | - | nadal |
Oznaczenie
MBxd2-224 | 1986 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.
Galeria
Źródła