Tabor:Lw-00597: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Typ=A20D-P |Numer=24962 |Rok produkcji=1984 |Stan=Odstawiona |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-301 |Ostatni rozstaw=1000 mm |Ostatnie stacjonowanie=Gryfic...")
 
m (odststawiona ==> wrak)
Linia 3: Linia 3:
 
|Numer=24962
 
|Numer=24962
 
|Rok produkcji=1984
 
|Rok produkcji=1984
|Stan=Odstawiona
+
|Stan=Wrak
 
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-301
 
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-301
 
|Ostatni rozstaw=1000 mm
 
|Ostatni rozstaw=1000 mm

Wersja z 14:46, 30 lis 2017


<<< A20D-P

A20D-P 24962

Stan: wrak

Rok produkcji

1984


Stan

Wrak


Aktualne oznaczenie

MBxd2-301

Aktualny rozstaw

1000 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Gryfice Wąskotorowe

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

D2516HMU

Kolej

Nadmorska Kolej Wąskotorowa

Użytkownik

Nadmorska Kolej Wąskotorowa sp. z o. o.

Właściciel

Gmina Rewal

Stacjonowanie

Gryfice Wąskotorowe 1985 - nadal

Rozstaw

1000 mm 1984 - nadal

Oznaczenie

MBxd2-301 1984 - nadal

Dodatkowe informacje

Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).

Szczegółowy opis i uwagi

Ze względu na awaryjność prototypowej konstrukcji został odstawiony wiele lat temu (dokładny rok nieznany).

Galeria

Źródła