Tabor:Lw-00095: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(zmiana szablonu z testowego na docelowy) |
m (+ foto) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|Numer=20566 | |Numer=20566 | ||
|Rok produkcji=1967 | |Rok produkcji=1967 | ||
+ | |Grafika=Lxd2-351 1981 fot-KSoida1.jpg | ||
+ | |Opis grafiki=Stacja Gliwice Trynek, rok 1981. Lxd2-351 na czele pociągu pasażerskiego oczekuje na odjazd w kierunku Rud Raciborskich | ||
|Stan=Złom | |Stan=Złom | ||
|Rok złomowania=2001 | |Rok złomowania=2001 | ||
Linia 9: | Linia 11: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark | ||
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A | |Ostatni typ silnika=Wola 71H12A | ||
− | |||
− | |||
− | |||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|2001}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|2001}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-351|1967|1995}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-370|1995|2001}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-351|1967|1995}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-370|1995|2001}} |
Wersja z 02:23, 12 gru 2017
<<< L45H
L45H 20566
Stan: złom
Stacja Gliwice Trynek, rok 1981. Lxd2-351 na czele pociągu pasażerskiego oczekuje na odjazd w kierunku Rud Raciborskich
Rok produkcji
1967
Stan
Złom
Rok złomowania
2001
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-370
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Bytom Rozbark
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola 71H12A
Stacjonowanie
Rudy | 1968 | - | 1973 |
Maciejkowice | 1973 | - | 1989 |
Bytom Rozbark | 1989 | - | 2001 |
Rozstaw
785 mm | 1967 | - | 2001 |
Oznaczenie
Lxd2-351 | 1967 | - | 1995 |
Lxd2-370 | 1995 | - | 2001 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła