Tabor:Lw-00079: Różnice pomiędzy wersjami
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
|||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| + | {{Lw metryka pojazdu | ||
| + | |Typ=WLs40 | ||
| + | |Podtyp=WLs40 | ||
| + | |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | ||
| + | |Numer=743 | ||
| + | |Rok produkcji=1958 | ||
| + | |Grafika=WLs40 743 1.jpeg | ||
| + | |Stan=Sprawna | ||
| + | |Ostatnie oznaczenie=13000 | ||
| + | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
| + | |Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia torfu w Krakulicach | ||
| + | |Ostatni typ silnika=S322E1W/1 | ||
| + | |Kolej=Kopalnia torfu w Krakulicach | ||
| + | |Użytkownik=Hollas sp. z o.o. | ||
| + | |Właściciel=Hollas sp. z o.o. | ||
| + | |Uwagi=* Silnik nr 28293 | ||
| + | * Daty podane w metryce nie są pewne | ||
| + | |Opis=Lokomotywa należy do Hollas Sp.z.o.o. w Pasłęku. Obecnie stacjonuje w jednym z jej zakładów w Krakulicach. Obsługuje ona około 4 km linie między palami torfowymi a zakładem przetwórczym. Lokomotywa w ramach modernizacji otrzymała silnik S322E1W pochodzący z agregatu prądotwórczego. | ||
| + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1958|nadal}} | ||
| + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|130000|1958|nadal}} | ||
| + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia torfu w Krakulicacach|1958|nadal}} | ||
| + | |Foto1=WLs40 743 2.jpeg | ||
| + | |Foto2=WLs40 743 3.jpeg | ||
| + | |Foto3=WLs40 743 4.jpeg | ||
| + | |Opis3=S322.JPG | ||
| + | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox | {{Przebieg służby Infobox | ||
|typ_fabryczny_pojazdu = [[WLs40]] | |typ_fabryczny_pojazdu = [[WLs40]] | ||
Wersja z 18:05, 20 sty 2018
<<< WLs40
WLs40 743
Stan: sprawna
Rok produkcji
1958
Podtyp
WLs40
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
13000
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Kopalnia torfu w Krakulicach
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S322E1W/1
Kolej
Kopalnia torfu w Krakulicach
Użytkownik
Hollas sp. z o.o.
Właściciel
Hollas sp. z o.o.
Stacjonowanie
| Kopalnia torfu w Krakulicacach | 1958 | - | nadal |
Rozstaw
| 600 mm | 1958 | - | nadal |
Oznaczenie
| 130000 | 1958 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
- Silnik nr 28293
- Daty podane w metryce nie są pewne
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa należy do Hollas Sp.z.o.o. w Pasłęku. Obecnie stacjonuje w jednym z jej zakładów w Krakulicach. Obsługuje ona około 4 km linie między palami torfowymi a zakładem przetwórczym. Lokomotywa w ramach modernizacji otrzymała silnik S322E1W pochodzący z agregatu prądotwórczego.
| WLs40 743 | |
| Rok produkcji | 1958 |
| Stan | sprawny
|
| Obecne oznaczenie | 13000 |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Krakulice |
| Obecny (ostatni) typ silnika | S322E1W/1 nr 28293 |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 600mm | 1958
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Krakulice | od 1958 (?)
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| 13000 | 1958 (?)
|
| ' | |
Lokomotywa należy do Hollas Sp.z.o.o. w Pasłęku. Obecnie stacjonuje w jednym z jej zakładów w Krakulicach. Obsługuje ona około 4 km linie między palami torfowymi a zakładem przetwórczym. Lokomotywa w ramach modernizacji otrzymała silnik S322E1W pochodzący z agregatu prądotwórczego.
Źródła
- Informacje zebrane przez Artura Labuddę