Tabor:Lw-00026: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (dr tech)
Linia 1: Linia 1:
{{Lw metryka pojazdu}}
+
{{Lw metryka pojazdu
 
|Typ=WLs40
 
|Typ=WLs40
 
|Podtyp=WLs50
 
|Podtyp=WLs50
Linia 14: Linia 14:
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1964|obecnie}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1964|obecnie}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1563|1964|obecnie}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1563|1964|obecnie}}
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Posadowo|1964|1972}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Parkowa Maltanka|2010|obecnie}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Posadowo|1964|1972}}{{Lw stacjonowanie|miejsce nieznane|1972|2010}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Parkowa Maltanka|2010|obecnie}}
 
}}
 
}}

Wersja z 15:30, 26 sty 2018


<<< WLs40

WLs40 1563

Stan: sprawna

Rok produkcji

1964

Podtyp

WLs50

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

WLs50-1563

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Kolej Parkowa Maltanka w Poznaniu

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S324HL

Kolej

Kolej Parkowa Maltanka

Użytkownik

MPK Poznań

Stacjonowanie

Cegielnia Posadowo 1964 - 1972
miejsce nieznane 1972 - 2010
Kolej Parkowa Maltanka 2010 - obecnie

Rozstaw

600 mm 1964 - obecnie

Oznaczenie

WLs50-1563 1964 - obecnie

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła