Tabor:Lw-00026: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (dr tech) |
|||
Linia 14: | Linia 14: | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1964|obecnie}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1964|obecnie}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1563|1964|obecnie}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1563|1964|obecnie}} | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Posadowo|1964|1972 | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Posadowo|1964|1972}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Parkowa Maltanka|1972|obecnie}} |
}} | }} |
Wersja z 19:05, 26 sty 2018
<<< WLs40
WLs40 1563
Stan: sprawna
Rok produkcji
1964
Podtyp
WLs50
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
WLs50-1563
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Kolej Parkowa Maltanka w Poznaniu
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S324HL
Kolej
Kolej Parkowa Maltanka
Użytkownik
MPK Poznań
Stacjonowanie
Cegielnia Posadowo | 1964 | - | 1972 |
Kolej Parkowa Maltanka | 1972 | - | obecnie |
Rozstaw
600 mm | 1964 | - | obecnie |
Oznaczenie
WLs50-1563 | 1964 | - | obecnie |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła