Tabor:Lw-00030: Różnice pomiędzy wersjami
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re) |
(utworzenie metryki egzemplarza) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Typ=WLs40 | ||
+ | |Podtyp=WLs50 | ||
+ | |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | ||
+ | |Numer=1697 | ||
+ | |Rok produkcji=1957 | ||
+ | |Grafika=WLs40 1697 (2).JPG | ||
+ | |Opis grafiki=WLs50-1697 na pomniku przed bydgoską firmą Trans-Mot | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
+ | |Ostatnie oznaczenie=brak | ||
+ | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Firma "Trans-Stal" w Bygoszczy | ||
+ | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
+ | |Użytkownik=Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy | ||
+ | |Właściciel=Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy | ||
+ | |Uwagi=* Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej | ||
+ | * 1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi) | ||
+ | |Opis=Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy. | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy|1959|2006}}{{Lw stacjonowanie|Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy|2006|nadal}} | ||
+ | |Foto1=WLs40 1697 (1).JPG | ||
+ | |Foto2=WLs40 1697 (3).JPG | ||
+ | |Foto3=WLs40 1697 (4).JPG | ||
+ | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox | {{Przebieg służby Infobox | ||
|typ_fabryczny_pojazdu = [[WLs40]] | |typ_fabryczny_pojazdu = [[WLs40]] |
Wersja z 15:04, 31 sty 2018
<<< WLs40
WLs40 1697
Stan: sprawna
Rok produkcji
1957
Podtyp
WLs50
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
brak
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Firma "Trans-Stal" w Bygoszczy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S324HL
Użytkownik
Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy
Właściciel
Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy
Stacjonowanie
Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy | 1959 | - | 2006 |
Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy | 2006 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1957 | - | nadal |
Oznaczenie
brak | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
- Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej
- 1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.
WLs40 1697 | |
Rok produkcji | 1957[1] |
Stan | Pomnik (sprawna)
|
Obecne oznaczenie | brak |
Miejsce obecnego stacjonowania | Bydgoszcz, teren firmy Trans-Mot |
Obecny (ostatni) typ silnika | S324HL |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
600mm | 1957[1]
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy | 1959-2006 |
Bydgoszcz, teren firmy Trans-Mot | od 2006
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
WLS-40-1159 | od 1961
|
' |
WLs40-1697 stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy. Według właściciela lokomotywa jest jednak sprawna. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.
Źródła
- Informacje zebrane przez Artura Labuddę
- ↑ 1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)