Tabor:Lw-00095: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (+ foto) |
m (Zastępowanie tekstu - "|Rok produkcji" na "|Producent=FAUR |Rok produkcji") |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=20566 | |Numer=20566 | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Rok produkcji=1967 | |Rok produkcji=1967 | ||
|Grafika=Lxd2-351 1981 fot-KSoida1.jpg | |Grafika=Lxd2-351 1981 fot-KSoida1.jpg |
Wersja z 02:43, 3 mar 2018
<<< L45H
L45H 20566
Stan: złom
Stacja Gliwice Trynek, rok 1981. Lxd2-351 na czele pociągu pasażerskiego oczekuje na odjazd w kierunku Rud Raciborskich
Rok produkcji
1967
Producent
FAUR
Stan
Złom
Rok złomowania
2001
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-370
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Bytom Rozbark
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola 71H12A
Stacjonowanie
Rudy | 1968 | - | 1973 |
Maciejkowice | 1973 | - | 1989 |
Bytom Rozbark | 1989 | - | 2001 |
Rozstaw
785 mm | 1967 | - | 2001 |
Oznaczenie
Lxd2-351 | 1967 | - | 1995 |
Lxd2-370 | 1995 | - | 2001 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła