Tabor:Lw-00221: Różnice pomiędzy wersjami
(plus foto) |
m (Zastępowanie tekstu - "|Rok produkcji" na "|Producent=FAUR |Rok produkcji") |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=24074 | |Numer=24074 | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Rok produkcji=1980 | |Rok produkcji=1980 | ||
|Grafika=Lxd2-372-siemianowicka.jpg | |Grafika=Lxd2-372-siemianowicka.jpg |
Wersja z 03:00, 3 mar 2018
<<< L45H
L45H 24074
Stan: złom
Lxd2-372 na wiadukcie nad ulicą Siemianowicką w roku 1999. Pod wiaduktem wagon tramwajowy typu 105Na na linii nr 8 zmierza w kierunku Dąbrówki Wielkiej - dzielnicy Piekar Śląskich. Obecnie ani wiadukt, ani linia tramwajowa, ani lokomotywa już nie istnieją.
Rok produkcji
1980
Producent
FAUR
Stan
Złom
Rok złomowania
2011
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-372
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Bytom Karb Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Stacjonowanie
Maciejkowice | 1980 | - | 1989 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 1989 | - | 2011 |
Rozstaw
785 mm | 1980 | - | 2011 |
Oznaczenie
Lxd2-372 | 1980 | - | 2011 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
W roku 2002 lokomotywa została przekazana przez Dyrekcję Kolei Dojazdowych miastu Bytom na własność. W latach 2002 - 2005 prowadziła znaczną część pociągów rozkładowych i dodatkowych uruchamianych przez SGKW. W roku 2005 w wyniku nieumiejętnej obsługi (zmiana położenia nawrotnika przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu) doznała poważnej usterki przekładni nawrotnej i w wyniku braku możliwości technicznych i finansowych niezbędnych do dokonania koniecznej naprawy została odstawiona. W roku 2007 silnik z tej maszyny otrzymała Lxd2-352. W lutym roku 2011 została zastąpiona znajdującą się w znacznie lepszym stanie technicznym (sprawna przekładnia nawrotna, sprawny silnik) zakupioną od firmy handlującej złomem i sprowadzoną z Piotrkowa Trybunalskiego lokomotywą Lxd2-322, która następnie otrzymała oznaczenie Lxd2-372'.