Kö I: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 6: | Linia 6: | ||
|przewoźnik = [[DRG]], [[Ostbahn]], [[DR]], [[DB]], przemysł | |przewoźnik = [[DRG]], [[Ostbahn]], [[DR]], [[DB]], przemysł | ||
|oznaczenie_przewoźnika = Kö ([[DR]]), Br 333 ([[DB]]) | |oznaczenie_przewoźnika = Kö ([[DR]]), Br 333 ([[DB]]) | ||
− | |producent = Maschinenfabrik Esslingen, Windhoff | + | |producent = Ilsenburg, Jung, Gmeinder, Maschinenfabrik Esslingen, Windhoff |
− | |lata_budowy = | + | |lata_budowy = 1930-1937 |
|układ_osi = B | |układ_osi = B | ||
|masa_służbowa = 10 t | |masa_służbowa = 10 t |
Wersja z 20:34, 5 kwi 2018
Kö I - niemiecka lokomotywa spalinowa, która była produkowana w latach 1935-1938. Odbiorcą były niemieckie koleje DRG.
Kö I | |
{{{opis_zdjęcia}}} | |
Przewoźnik | DRG, Ostbahn, DR, DB, przemysł |
Oznaczenie przewoźnika | Kö (DR), Br 333 (DB) |
Producent | Ilsenburg, Jung, Gmeinder, Maschinenfabrik Esslingen, Windhoff |
Lata budowy | 1930-1937 |
Układ osi | B |
Rozstaw szyn | 1435 mm |
Masa służbowa | 10 t |
Rozstaw osi skrajnych | 2500 mm |
Średnica kół | 850 mm |
Długość ze zderzakami | 5476 mm |
Szerokość | 2950 mm |
Wysokość | 3000 mm |
Prędkość konstrukcyjna | 20 km/h |
Maksymalna siła pociągowa | 26 kN (2600 kG) |
Moc znamionowa | 25 KM |
Zapas paliwa | b/d |
Rodzaj przekładni | hydrauliczna |
Sterowanie wielokrotne | brak
|
{{{uwagi}}} |
Typ / Numer fabryczny | Rok produkcji | Stan | Rozstaw | Typ silnika | Oznaczenie | Stacjonowanie | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kö I/4256 | 1934 | Eksponat | 1435 mm | Nieznany | Brak | Skansen w Pyskowicach |